וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HAP השלימה גיוס של כ-19 מיליון דולר לפרויקט מגורים חדש במנהטן

19.2.2018 / 10:32

יזמית הנדל"ן גייסה את הכספים ממשקיעים פרטיים. המטרה: רכישת קרקע והקמת מגדל מגורים בן 19 קומות בשכונת טרייבקה היוקרתית בתפוח הגדול

עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: אדריכל העל שהגיע לישראל כדי לעצב מלון יוקרה)

יזמית הנדל"ן HAP דיווחה אתמול (ראשון) כי השלימה גיוס של כ-19 מיליון דולר להקמת פרויקט מגורים חדש במנהטן, ארה"ב. הגיוס שימש לרכישת קרקע בשכונת טרייבקה היוקרתית, עליה היא מתכננת להקים מגדל מגורים בן 19 קומות. את הגיוס עשתה באמצעות תשקיף וגיוס ממשקיעים פרטיים.

מהחברה נמסר שבאמצעות התשקיף גויסו למעלה מ-4 מיליון דולר מעשרות משקיעים ישראלים, שהשקיעו מינימום השקעה של 30 אלף דולר, באמצעות 3 יחידות השקעה בסך 10,000 דולר כל אחת. יתר הסכום, כ-15 מיליון דולר, גויסו ברובם ממשקיעים פרטיים וכן מהיזמים עצמם. כמו כן, מסרה החברה שבכוונתה לבצע בימים הקרובים גיוס שלב ב' בסך של עד 8 מיליון דולר נוספים ממשקיעים פרטיים על בסיס דוח הצעת מדף.

עסקת רכישת הקרקע נסגרה בסוף השבוע האחרון. מדובר בשטח של כ-620 מ"ר בפינה הדרום מזרחית של צומת הרחובות ברודווי ופרנקלין, ועלותה 46 מיליון דולר. בנוסף, תפעל החברה לרכישת זכויות בנייה נוספות על הקרקע, בהיקף של כ-1,200 מ"ר. המגדל יכלול בנוסף ל-19 קומות גם 3 קומות מרתף, עם תמהיל משולב של מסחר ומגורים.

הפרויקט יכלול דירות 3-5 חדרים בקומות 2-19, כאשר קומת הקרקע תהיה בעלת חזית ארוכה לרחוב ברודווי המיועדת למסחר. כמו כן, יכלול הפרויקט חדר כושר, בריכת שחייה, חדר משחקים לילדים, טרקלין, יחידות אחסון, שירותי שמירה ושירותי קונסייארז'. חברת האדריכלות המתכננת את הפרויקט היא CetraRuddy.

פרויקט טרייבקה הדמיה. CetraRuddy,
פרויקט טרייבקה/CetraRuddy
פרויקט טרייבקה הדמיה. CetraRuddy,
פרויקט טרייבקה/CetraRuddy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully