וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוב חג'ג': הקבוצה זכתה במכרז שישי באיינשטיין בת"א

18.12.2016 / 15:28

קבוצת האחים חג'ג' הציעה 182 מיליון שקלים בהליך ההתמחרות על קרקע ברחוב איינשטיין 33א' וגברה על הצעות מתחרות. המגרש ישמש להקמת קניון רחוב ופרויקט מגורים. זהו הפרויקט השישי במספר שהקבוצה מקימה ברחוב איינשטיין בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב איינשטיין 33/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת האחים חג'ג', בשליטת צחי ועידו חג'ג', זכתה במכרז נוסף על קרקע ברחוב איינשטיין בתל אביב, במסגרת מכרז שנערך ביום חמישי האחרון. הקבוצה הציעה 182 מיליון בתוספת מע"מ וגברה על קרן ריאלטי ונתנאל גרופ. המגרש הנוכחי, ברחוב איינשטיין 33א', משתרע על פני כ-5 דונם ועל פי התב"ע ניתן להקים בו שני בניינים בני 12 קומות ו-69 יחידות דיור, בשטח ממוצע של 120 מ"ר, בנוסף ל-1,650 מ"ר עיקרי של שטחי מסחר. קבוצת חג'ג' מסרה כי תפעל בהתאם לתוכנית 5000 (תכנית המתאר של תל אביב) - להגדלת זכויות הבנייה בקרקע – באופן שיאפשר על פי תכניותיה לבנות 202 יחידות דיור, לצד הגדלה משמעותית של שטחי המסחר.

הקבוצה זכתה בקרקע לאחר הליך התמחרות שהתקיים מול שני מציעים נוספים, שערך כונס הנכסים עו"ד ישראל בכר. הקרקע הוצעה למכירה במסגרת הליך פירוק שיתוף, וממוקמת בהמשך המתוכנן של רחוב איינשטיין, בפינת לוי אשכול, בצד הדרומי של הרחוב. עסקה זו היא חלק מתכניתה של הקבוצה להקים את קניון הרחוב הראשון בתל אביב ואולם כאמור, אין זו העסקה הראשונה שהקבוצה מבצעת ברחוב זה.

עד כה הקימה ומסרה הקבוצה שלושה בניינים ושטחי מסחר ברחוב איינשטיין 36 ב', ונכון להיום היא מצויה בבנייה מתקדמת של מתחם מגורים ומסחר גם באיינשטיין 33 ב' – החלקה הצמודה למכרז בו זכתה חג'ג' כעת. כמו כן, לפני כחודש זכתה חג'ג' גם במגרש 35, הסמוך ל-36 ב', אשר מהווה אף הוא השלמה לקניון הרחוב שמקימה הקבוצה – תמורת סכום של כ-390 מיליון שקלים.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "מזה שנים בונה קבוצת חג'ג' את רחוב איינשטיין בגוש הגדול, מתוך תפיסה של רחוב מסחרי שמתנהג כקניון רחוב אחד. בהתאם רכשה הקבוצה זכויות רבות בחלקות ברחוב. מגרש 33 א' נמצא בסמיכות למגרש 33ב', שהקבוצה בונה בימים אלו את הבניין ושטחי המסחר הכלולים בו, ויהווה השלמה לקניון הרחוב המתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully