וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויחים במוסד? זה הסכום המפלצתי ששילם יוסי כהן על דירה

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 14:11

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, רכש דירה בפרויקט היוקרה RAINBOW של ישראל קנדה בשדה דב. הדירה, בשטח של 134 מ"ר בנוסף ל-14 מ"ר מרפסת הפונה לים, נרכשה במחיר של כ-14 מיליון שקל

יוסי כהן ראש המוסד החדש ביום שלאחר ההכרזה על מינוי מחוץ לביתו במודיעין. ראובן קסטרו
יוסי כהן ראש המוסד החדש ביום שלאחר ההכרזה על מינוי מחוץ לביתו במודיעין/ראובן קסטרו

יוסי כהן, לשעבר ראש המוסד וכיום נציג קרן ההשקעות סופטבנק בישראל, רכש דירה בפרויקט היוקרה RAINBOW (ריינבו) של ישראל קנדה בשכונת שדה דב המבוקשת בתל אביב. הדירה, בשטח של 134 מ"ר ובנוסף 14 מ"ר מרפסת הפונה לים, נרכשה במחיר של כ-14 מיליון שקל, מחיר המשקף סכום של כ-100 אלף שקל למ"ר. עד כה מכרה ישראל קנדה 211 דירות בפרויקט בהיקף כולל של כ-1.9 מיליארד שקל.

בין שכניו של כהן בפרויקט, ניתן למצוא את איש העסקים אייל ולדמן, שרכש מספר דירות בקומה אחת בסכום של 50 מיליון שקל; הזמרת נועה קירל, שרכשה דירה תמורת כ-10 מיליון שקל ועוד.

פרויקט Rainbow של ישראל קנדה נחשב לאחד הפרויקטים היוקרתיים בשכונת שדה דב, וממוקם במרחק הליכה מחוף הים, נמל תל אביב ופארק הירקון. הפרויקט הוא ריזורט מגורים וכולל 480 דירות יוקרה המפוזרות בשישה בנייני בוטיק ובמגדל בן 39 קומות. בנוסף, בפרויקט מגוון רחב של שירותים לדיירים, הכוללים Rooftop עם בריכת שחייה אולימפית, בריכת שחיה נוספת למבוגרים בלבד, מתחם עסקים, יוגה, ספא מפואר, חדר כושר, בתי קפה, חדרי חוגים לילדים ועוד.

פרויקט RAINBOW של ישראל קנדה. הדמיה: 3DVISION,
פרויקט RAINBOW של ישראל קנדה/הדמיה: 3DVISION

החברה, שקיבלה את היתר הבנייה הראשון בשכונה, החלה בעבודות בנייה מואצות וצפויה לאכלס את הפרויקט בעוד כ-4.5 שנים. לאחרונה, רכשה החברה מעיריית תל אביב קרקע נוספת בשטח של כ-4.5 דונם, הצמודה לפרויקט, וכעת מחזיקה החברה במתחם קרקע משמעותי בשטח כולל של כ-13 דונם.

בכוונת החברה ליצור מתחם מאוחד שבו יוקצו לדיירי הפרויקט שטחי רווחה נוספים כגון מגרשי פאדל, שטחי מסחר וגינון, ובנוסף, יוקם קמפוס עסקים יוקרתי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully