וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה לחיות כמו רונאלדו? צפו בסיור מביתו לשעבר של כוכב הכדורגל

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 9:55

אחוזתו לשעבר של כריסטיאנו רונאלדו מהתקופה שבה שיחק במנצ'סטר יונייטד מוצעת למכירה ומספקת לנו הצצה נדירה לחייו הקודמים של כוכב הכדורגל. אילו שירותי פאר תקבלו עם הבית וכמה יעלה לכם לחיות כמו CR7? היכנסו

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. Rafal Oleksiewicz, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל/GettyImages, Rafal Oleksiewicz

אם תמיד חלמתם לחיות כמו כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, נפתחה לכם הזדמנות פז. האחוזה המפנקת שבה התגורר כריסטיאנו רונאלדו במהלך תקופתו בקבוצת הפאר האנגלית, מנצ'סטר יונייטד, מוצעת למכירה בעבור סכום של 5 מיליון פאונד, השווים כ-25 מיליון שקל.

האחוזה המרהיבה, שממוקמת במחוז צ'שייר הסמוך למנצ'סטר, מציעה לרוכשים שבעה חדרי שינה מרווחים. כל פרט בעיצוב הבית נבחר בקפידה, החל מחדרי השינה ועד לחללים הציבוריים, שמזמינים אתכם לנוח ולהתרגע בסביבה המפנקת. זאת, לצד יחידת אירוח חיצונית וצמודה לבית הראשי, הכוללת שני חדרים. הנכס, אשר משווק על ידי חברת Jackson-Stops, הוצג גם ברשת על ידי The Luxury Home Show.

מלבד מגורים, מה כלול באחוזה? ובכן, כאן מתחיל כל הכיף: דיירי הבית יוכלו להתפנק בחדר קולנוע פרטי, חנות יין יוקרתית, וכן סוויטת פנאי עם בריכה, חדר כושר, סאונה וג'קוזי. אם זה לא מספיק, יש גם מגרש פאדל, שיאפשר לכם לשחק וליהנות עם החברים והמשפחה, ממש כמו שעשה כריסטיאנו עצמו.

צפו בסיור מביתו לשעבר של CR7

אז מה בעצם גרם לכריסטיאנו לעזוב את הנכס? מקורב לשחקן דיווח בעבר כי "הנכס יפהפה, אך הוא נמצא בקרבה לכבשים שגורמות לרעש בשעות מוקדמות של הבוקר". בנוסף, ציין כי "רונאלדו הוא מקצוען אמיתי, שמקפיד על מנוחה והתאוששות לאחר משחקים, ולכן הוחלט כי עדיף לו ולמשפחתו לעבור לבית חדש".

לאחר שעזב את מנצ'סטר יונייטד בספטמבר 2021, רונאלדו עבר לביתו החדש, ששייך גם הוא לכוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אנדרו קול, במחיר של 3 מיליון פאונד. הוא עבר עם בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגז וארבעת ילדיהם לבית החדש לאחר פחות משבוע. האחוזה החדשה של רונאלדו, שנמצאת גם היא בצ'שייר, כוללת בריכה, חדר קולנוע ומוסך גדול מספיק לארבע מכוניות. לפי דיווחים, היא גם כוללת מערכת אבטחה מתקדמת.

נזכיר כי בשנת 2022, עזב רונאלדו את מנצ'סטר והצטרף לענקית ערב הסעודית, אל-נאסר, מהלך שהוביל אותו ואת שאר כוכבי אירופה לקריירות חדשות במזרח התיכון. לפי דיווחים, הוא רכש גם אחוזה באי ג'ומיירה ביי בדובאי, הידוע כאי המיליארדרים, עם תוכניות לקבל את המגה-אחוזה ב-2024. מדובר בנכס שעלות הבנייה שלו מוערכת בעשרות מיליונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully