וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייקון חדש בקו הרקיע: תל אביב תתחדש במלון עסקים חדש ומפואר

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 12:26

העיר הגדולה מתחדשת במלון עסקים חדש - SOHO Hotel - שייבנה על ידי קבוצת הילה. יכלול 236 חדרים ושירותים מפנקים שיאפשרו לאנשי העסקים, התיירים ובעלי המקצועות החופשיים ליהנות מחוויית שהות ועבודה ייחודית

הדמיה: מלון העסקים SOHO בתל אביב. יח"צ,
הדמיה: מלון העסקים SOHO בתל אביב/יח"צ

בית חדש לאנשי העסקים שמגיעים בתל אביב: מלון עסקים חדש בשכונת מונטיפיורי בתל אביב, בשם SOHO Hotel, שאת הקמתו מובילה קבוצת הילה, צפוי להיות לא רק מקום לינה יוקרתי, אלא גם אייקון אדריכלי שיתרום לשדרוג הנוף העירוני - תוך תכנון הרמוני המחבר בין בנייני עזריאלי, שהפכו לאייקון ארצי, לבין מגדלי גינדי TLV. התוצאה היא קו אופק ייחודי שיבדל את המלון בנוף העירוני, כאשר הוא משלב בין צורות גיאומטריות שונות כמו עגול, משולש ורבוע, ויוצר חוויה חזותית מרשימה הן ביום והן בלילה.

המלון, שמתוכנן על ידי המשרד GSARCH ARCHITECTS, צפוי לכלול 236 חדרים מעוצבים בשיטות חדשניות, יחד עם מגוון שירותים שמיועדים לאנשי עסקים, תיירים ובעלי מקצועות חופשיים. המלון יציע מתחם לפגישות עסקיות, כמו גם אזורים לבילוי ולפנאי, במטרה לספק חוויה כוללת שמתעלה על הציפיות.

הדמיה: מלון העסקים SOHO בתל אביב. יח"צ,
הדמיה: מלון העסקים SOHO בתל אביב/יח"צ

המיקום של המלון בשכונת מונטפיורי, אחת השכונות המבוקשות בעיר, מהווה יתרון משמעותי. השכונה מחברת בין אזור המגורים האורבני המתפתח לבין אזור חסן ערפה, הנחשב לאזור העסקים החדש והתוסס של תל אביב. החיבור בין שני האזורים הללו נועד להקל על הגישה למרכזי העסקים והפנאי בעיר, מה שהופך את המלון לנקודת מוצא אידיאלית עבור אנשי עסקים, תיירים ותושבי המקום.

את הקמת המלון מובילה קבוצת הילה, שמביאה איתה ניסיון עשיר בתחום ייזום והקמת פרויקטים במגוון תחומים, כולל עסקים, תעשייה ומגורים. קבוצת הילה שואפת לשפר את סביבת החיים בעיר תוך שילוב של חדשנות יצירתית, והתאמת הפרויקטים לצרכים של הקהילה המקומית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully