וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסנתר פורש כנף: בילי ג'ואל מוכר את האחוזה המפוארת שלו ברווח מטורף

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 14:15

לאחר תשע שנים מרכישת אחוזת הענק מול האוקיינוס בפלורידה - חבר היכל התהילה של הרוק, בילי גו'אל, עומד לחתום על חוזה למכירת אחוזתו ברווח מטורף של יותר מ-100%. זאת, לאחר שהמחיר עבר תהפוכות משמעותיות בשנים האחרונות. לאן הוא עובר?

Billy Joel. mBox
Billy Joel/mBox

איש הפסנתר הנצחי מוכיח את יכולותיו גם בעולם הנדל"ן: לאחר תשע שנים מרגע רכישתה של אחוזה מרהיבה מול האוקיינוס בפלורידה במחיר של 22.1 מיליון דולר - כוכב הרוק היהודי-אמריקאי, בילי ג'ואל, צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה עתק למכירת הנכס בסכום שמציג עלייה של כמעט 30 מיליון דולר. כך, עולה מפרסום ראשון של אתר החדשות האמריקאי, הניו יורק פוסט. נדגיש כי בשלב זה, טרם סגירת העסקה, המחיר הסופי עדיין לא פורסם באופן רשמי, אך נכון להיום האחוזה משווקת בתג מחיר של 49.9 מיליון דולר.

האחוזה של בילי ג'ואל בפלורידה. Palm Beach Luxury Real Estate, אתר רשמי
האחוזה של בילי ג'ואל בפלורידה/אתר רשמי, Palm Beach Luxury Real Estate

האחוזה, שנבנתה בסגנון ים תיכוני, משתרעת על פני 1.61 דונם במנאלאפאן שבפלורידה, אזור אידיאלי עם נופים קסומים של האוקיינוס האטלנטי, הממוקם כ-13 ק"מ משדרת היוקרה של פאלם ביץ'.

כאמור, ג'ואל רכש את האחוזה ב-2015 במחיר של 22.1 מיליון דולר, אך במהלך השנים תג המחיר שלו חווה תנודות משמעותיות: הוא הוצג לראשונה בשוק ב-2018 במחיר של 33 מיליון דולר, עלה שוב ב-2022 לשיא של 64.9 מיליון דולר, ולאחר מכן ירד ב-10 מיליון דולר עד ינואר 2024. הרישום האחרון עמד כאמור על 49.9 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

אז מה מציע נכס ששווה 50 מיליון דולר?

האחוזה מתפארת בשטח של 1,240 מ"ר, עם תשעה חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה ויחידת דיור נפרדת לאורחים שבאו מרחוק, הכוללת שני חדרי שינה, מטבחון ואפילו מעלית.

בנוסף, יש בית לצוות עובדי התחזוקה והניקיון של האחוזה (הרי לא חשבתם שאיש הפסנתר מנקה בעצמו, נכון?) עם שני חדרי שינה נוספים ומטבח מלא. יש גם מוסך ממוזג עם מקום ליותר מ-12 מכוניות.

האחוזה של בילי ג'ואל בפלורידה. Palm Beach Luxury Real Estate, אתר רשמי
האחוזה של בילי ג'ואל בפלורידה/אתר רשמי, Palm Beach Luxury Real Estate

בנוסף, האחוזה מציעה המון פתרונות נוחות ופנאי, כמו חדר "פאב" עם בר שיש, קולנוע פרטי ומרתף יינות שבו כל בקבוק נשמר בטמפרטורה המושלמת.

בעונת הקיץ, פטיו מקורה ובריכת שחייה יפהפייה מספקים את המקום המושלם להירגע וליהנות מהשמש של פלורידה. לצד הבריכה, יש חצר עם דשא מטופח ושער המוביל ישירות לחוף.

"כמו בחורים יהודים וזקנים מלונג איילנד"

לשמחת התושבים, ג'ואל לא נפרד ממדינת השמש פלורידה, ועובר לגור בשכונת Sanctuary בבוקה רטון, אזור יוקרתי בו הוא יוכל להמשיך את חייו בצורה נוחה. בכך, ג'ואל עומד בהצהרתו האחרונה והמשעשעת: "אני מתכוון לבלות יותר זמן בפלורידה כמו בחורים יהודים זקנים מלונג איילנד".

בין היצירות המפורסמות ביותר של המוזיקאי, חבר היכל התהילה של הרוק, אפשר למצוא קלאסיקות שכולנו מכירים ואוהבים, כמו "Piano Man" ו-"Just the Way You Are".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully