וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרים בניינים ייהרסו: העיר הזו נערכת להקמה של 1,050 דירות חדשות

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 9:35

אקרו נדל"ן מוציאה לדרך את תכנית ההתחדשות העירונית הגדולה בשכונת הראשונים ברמת גן • התכנית כוללת הריסה של 20 מבנים ישנים עם מאות דירות - תמורת הקמה של 1,050 דירות חדשות

הדמיה: בפרויקט פינוי-בינוי בשכונת הראשונים בצפון-מערב רמת גן. משה צור אדריכלים ופלג אדריכלים,
הדמיה: בפרויקט פינוי-בינוי בשכונת הראשונים בצפון-מערב רמת גן/משה צור אדריכלים ופלג אדריכלים

קבוצת אקרו מדווחת כי התקשרה בהסכם לביצוע פרויקט פינוי בינוי עם כ-70% מכלל בעלי הזכויות ביחידות הקיימות ב-20 בניינים המצויים ברחובות המתמיד, שמחה, שפירא וארלוזורוב, אשר בשכונת הראשונים ברמת גן. כעת, החברה פועלת לקידום ואישור תוכנית חדשה, שתאפשר את הריסת הבניינים הקיימים, ובניית 1,050 יחידות דיור חדשות במקומם.

התוכנית כוללת בניית יחידות חדשות בהיקף זכויות בניה כולל של כ-79,900 מ"ר עיקרי בייעוד למגורים, 53,350 מ"ר שירות עילי, 55,600 מ"ר שירות תת קרקעי, וכן 4,580 מ"ר (עיקרי + שירות) שטחי מסחר ו-1,115 מ"ר (עיקרי + שירות) לתעסוקה, בכפוף לאישור מוסדות התכנון.

זיו יעקבי. אלכס פרגמנט,
זיו יעקבי/אלכס פרגמנט

על פי התכנון כאמור, הבנייה בפרויקט צפויה לכלול 1,050 יח"ד חדשות, מתוכן יוקצו לבעלים הקיימים 341 דירות חדשות. בנוסף, יוקצו לבעלים הקיימים גם שטחי מסחר בהיקף של כ-1,952 מ"ר, מתוך שטחי המסחר שיוקמו בפרויקט. יצוין כי ביום 11 בספטמבר 2024 התקבלה החלטת הוועדה המחוזית על הפקדת התב"ע החדשה בתנאים.

זיו יעקובי, מנכ"ל קבוצת אקרו: "אנו שמחים על ההתקדמות המשמעותית בפיתוח הפרויקט הגדול שלנו בשכונת הראשונים המבוקשת ברמת גן, במסגרתו נהרוס 20 מבנים ישנים ונבנה במקומם 1,050 דירות חדשות. לקבוצת אקרו פעילות נרחבת בתחום ההתחדשות העירונית, אשר תלך ותתרחב בשנים הקרובות עם פרויקטים חדשים שיושקו באזורי ביקוש נוספים בגוש דן, השרון, השפלה וירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully