וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכום המטורף הבא: תוכלו לקנות את כל קומה 19 במגדל השופטים בתל אביב

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 13:38

נכס ייחודי בלב העיר תל אביב עלה בימים האחרונים על מדף המכירות: דירה המשתרעת על קומה שלמה במגדל השופטים, אחד המגדלים היוקרתיים בעיר, מוצעת כעת למכירה במחיר מטורף • מה יש בה, מעבר לנוף מדהים לים ולעיר שאין לה הפסקה?

דירה למכירה במגדל השופטים בתל אביב. תיווך אופק נדל"ן, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דירה למכירה במגדל השופטים בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיווך אופק נדל"ן

דירת סופר פרימיום עלתה בימים האחרונים על המדף הגבוה בחנות הנדל"ן הישראלי, עם תג מחיר הנחשב גבוה גם במושגים תל אביביים - 42 מיליון שקל.

הדירה משתרעת על שטח אדיר של כ-470 מ"ר פלוס 60 מ"ר מרפסת בקומה 19 כולה (!!) במגדל השופטים היוקרתי, הממוקם בהצטלבות הרחובות שאול המלך־אבן גבירול־השופטים, בלב העיר תל אביב.

גם מהקומה ה-19, מתוך 31 הקומות במגדל, תוכלו ליהנות מנוף פתוח לים שיתגלה מכל חלל האירוח והמטבח. הדירה מחולקת ל-5 חדרים, עם 4 כיווני אוויר, כך שדיירי הבית יהיו מוצפים לאורך כל שעות היום באור טבעי ונעים. הדירה תוכננה ועוצבה בקפידה על ידי האדריכלית יעל צ'ורלי.

מגדל השופטים בתל אביב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מגדל השופטים בתל אביב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זה כמובן לא הכל - גם המגדל עצמו מציע עולם שלם של פינוקים עבור דייריו בעלי היכולת, עם שומר מסביב לשעון, בריכת שחייה מרהיבה, חדר כושר מאובזר, חדר ישיבות ומועדון דיירים ברמה גבוהה.

כמו כן, והכי חשוב בתל אביב - הנכס כולל גם 4 חניות בחניון תת קרקעי ושני מחסנים. שיווק הנכס מתבצע בבלעדיות על ידי תיווך אופק נדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully