וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 625 מיליון שקל: מליסרון השלימה את שליטתה בחברת אביב יזום

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 9:46

הושלם האקזיט הענק של דורון אביב ודפנה הרלב: מוכרים את יתר אחזקותיהם בחברת הבת אביב יזום לחברת מליסרון תמורת 625 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 1.250 מיליארד שקל

מימין: דורון אביב, דפנה הרלב ואופיר שריד. יח"צ,
מימין: דורון אביב, דפנה הרלב ואופיר שריד/יח"צ

הושלם בהצלחה המו"מ לרכישת 50% נוספים מחברת הנדל"ן למגורים אביב יזום: האחים דורון אביב ודפנה הרלב, בעלים של קבוצת אביב, הודיעו הבוקר (ה') על מכירת יתרת אחזקותיהם בחברת הבת אביב יזום לחברת מליסרון, שבבעלות ליאורה עופר.

העסקה נאמדת בסכום של כ-625 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 1.250 מיליארד שקל. כעת, מליסרון, שהחזיקה עד כה ב-50% מחברת אביב יזום, רוכשת את כלל הפעילות של אביב יזום, לרבות הזכויות במיזמים של החברה הקיימים והעתידיים.

כזכור, בשנת 2022 רכשה מליסרון 50% מאביב יזום מקבוצת אביב לפי שווי חברה של 845 מיליון שקל. במהלך שנתיים אלו, תחת ניהולה של דפנה הרלב מנכ"לית החברה, הגיעו פרויקטים רבים להבשלה, השבחה ופרויקטים רבים הגיעו לשלב הביצוע. קבוצת אביב משאירה בידי חברת מליסרון את צבר הפרויקטים מהטובים בישראל וצוות עובדים מקצועי ואיכותי ביותר, ואין ספק כי לחברת אביב יזום עתיד מבטיח.

"אנו נפרדים היום מחברת אביב יזום"

דורון אביב ודפנה הרלב אמרו היום: "אנו נפרדים היום מחברת אביב יזום - חברה בעלת צבר נכסים ענק בפינוי-בינוי, ואנו כקבוצת אביב נמשיך ליזום ולפתח פרויקטים קיימים וחדשים. אנו מודים לחברת מליסרון ולעומדים בראשה, ליאורה עופר ואופיר שריד ומאחלים לחברה המשך הצלחה ושגשוג רב. כמו כן, אנו מודים ליריב פילוסוף ממשרד גיזה זינגר אבן ולמשרדי עוה"ד ממשרד גורניצקי ושות', משרד שמעונוב ושות' ומשרד ח. נועם ושות' וכן לצוות העובדים המסור של החברה".

אופיר שריד מנכ"ל מליסרון, הוסיף: "הרכישה היום של מלוא האחזקות באביב ייזום היא אבן דרך משמעותית בחיזוק ופיתוח זרוע המגורים של מליסרון. המוניטין והניסיון הרב של אביב ייזום לצד העוצמה, היכולות והניסיון המקצועי של מליסרון יזניקו קדימה את פעילותה של אביב ייזום בדרכה להיות מהחברות המובילות בתחום הייזום והבנייה למגורים וההתחדשות העירונית בישראל".

פרויקט הדגל של חברת אביב ייזום בתל גנים. 3division,
פרויקט הדגל של חברת אביב ייזום בתל גנים/3division

קבוצת אביב שהוקמה בשנת 1963, מחלוצות והוותיקות בענף הבנייה בישראל, יזמה ובנתה פרויקטים בולטים ומרכזיים במרכז הארץ ומתמחה בייזום, הקמה ושיווק של פרויקטים הנדסיים בתחומי הבנייה הציבורית, מגורים, מסחר ותשתיות בישראל. בשנת 2010 קבוצת אביב הקימה את אביב יזום שהתמקדה בפרויקטים של התחדשות עירונית באמצעות שתי זרועות, חברת "אביב אורבן", בשליטת ארז אביב וחברת "סער שקד" בשליטת גילי שקד וקובי סער ובכך הגדילה באופן משמעותי את צבר הפרויקטים של החברה.

קבוצת אביב תמשיך בתנופת הבנייה והקבלנות ומקימה בימים אלו 2 פרויקטים יוקרתיים ומשמעותיים. הראשון פרויקט אביב בתל השומר, הכולל בנייה של 11 בנייני מגורים הכוללים 722 יח"ד במתחם עירוב שימושים מודרני המשתרע על שטח של 150 דונם וכ- 100,000 מ"ר למסחר ותעסוקה. הפרויקט השני הוא פרויקט הרברט סמואל SIX-8 הממוקם בלוקיישן הטוב בישראל, קו ראשון לחוף ימה של תל אביב. הרברט סמואל הוא מגדל יוקרה שטרם נראה כדוגמתו ויכלול מגדל בין 18 קומות הכוללות 128 חדרי מלון ו64 יחידות דיור, כולן צופות לים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully