וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק הארנונה 1,000 דולר ליום: לא תאמינו כמה עולה להחזיק דירה בהוליווד

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 10:52

חשבתם שתג מחיר של 68 מיליון דולר עבור האחוזה של ג'ניפר לופז ובן אפלק בקליפורניה זה הרבה? חכו שתראו את החשבונות החודשיים (חשמל, מים, גז וארנונה) שהם שילמו כדי להחזיק את הנכס

האחוזה של בן אפלק וג'ניפר לופז מוצעת למכירה. zillow.com, אתר רשמי
האחוזה של בן אפלק וג'ניפר לופז מוצעת למכירה/אתר רשמי, zillow.com

לאחר הפרידה המתוקשרת של הזוג הנוצץ לשעבר, ג'ניפר לופז ובן אפלק, כעבור שנתיים בלבד מיום נישואיהם - השניים החליטו להעמיד למכירה את האחוזה המפנקת שבה התגוררו, הממוקמת באחת מאותן מובלעות יוקרתיות של בוורלי הילס, שבקליפורניה.

האחוזה מוצעת כעת למכירה במחיר מדהים של 68 מיליון דולר. זה נשמע לכם הרבה? מסתבר שזה רק המחיר ההתחלתי. מסמכים שהוצגו בימים האחרונים בניו יורק פוסט חושפים את עלות החשבונות החודשיים, שמהווים חלק בלתי נפרד מהחיים המפנקים הללו.

על פי הערכות, במהלך השנה האחרונה, מיסי העירייה הדרושים על הנכס (PROPERTY TAX), המקבילים לתשלום הארנונה המוכר לנו, עומדים על פני סכום מטורף של למעלה מ-400 אלף דולר (!!) בשנה. בחישוב פשוט זה יוצא יותר מ-1,000 דולר בכל יום. ועדיין, יש לציין, כי קליפורניה, על אף המוניטין שלה כמקום שמושך את האנשים העשירים בעולם, מציעה שיעור מס נמוך יחסית למדינות מסוימות. לדוגמה, אם אותה אחוזה בדיוק הייתה ממוקמת בקונטיקט, תשלום מיסי העירייה היה יכול להתקרב ל-800,000 דולר בשנה.

בית פשוט מ-ט-ו-ר-ף

חושבים שזה יותר מדי? גם מיסי העירייה הינם רק קצה הקרחון עבור הרוכש המעושר, שכן ההוצאות החודשיות על תחזוקת האחוזה מגיעות לסכומים דמיוניים, שיכולות לנוע בין 5,000 ל-20,000 דולר, תלוי בגורמים כמו גודל הבית ושירותים נוספים.

למשל, חשבון החשמל יכול להסתכם בקלות ב-3,000 עד 10,000 דולר לחודש, תלוי בצריכת האנרגיה של המתקנים השונים - החל מאורות ועד מיזוג ובריכה. מערכת המים, שכוללת גינון ותחזוקת בריכות, עשויה לעלות בין 500 ל-2,000 דולר לחודש. חשבון הגז, שמספק חימום ומים חמים, יכול להגיע ל-3,000 דולר נוספים. גם עלויות האבטחה והתחזוקה של הבית, כמו מערכות אבטחה מתקדמות ותחזוקה שוטפת שדורשת כח אדם, עשויות להוסיף עוד $1,000 עד $5,000 בחודש.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

אז מה לעזאזל שווה 68 מיליון דולר?

האחוזה, ששטחה משתרע על פני כחמישה דונמים, כוללת בית מגורים מרכזי עם שבעה חדרי שינה ועשרה חדרי רחצה. הבית עוצב בקפידה רבה, תוך דגש על פרטים קטנים שמעניקים לו תחושת יוקרה ואלגנטיות. השילוב בין קירות הזכוכית הרחבים, רצפות השיש והעץ היוקרתי, מעניק לחלל תחושת מרחב ואור טבעי. כל חדר בבית תוכנן כדי לשלב פונקציונליות ונוחות עם אסתטיקה עילאית, מה שהופך את הבית למקום מגורים אידיאלי לכל צרכי המשפחה.

מעבר לחדרי השינה והרחצה, הבית מציע גם מספר אזורים מרווחים הכוללים סלון מפואר עם אח וחדר אוכל עם חלונות פנורמיים המשקיפים אל עיר המלאכים. המטבח המרכזי, עם כל המכשירים החדשניים, מהווה נקודת מפגש לכל המשפחה ומאפשר לארח בנוחות ובסטייל. חדרי העבודה והספרייה מציעים מרחב שקט ואינטימי לעבודה או לקריאה, בעוד שהמרתף יכול לשמש לאחסון יינות וכולל גם אזור בידור נוסף.

הבית כולל מגוון מתקנים יוקרתיים. בין היתר ניתן למצוא בריכת שחייה אינסופית, אולם כושר מאובזר במכשירים המתקדמים ביותר, ומגרש טניס פרטי. הבריכה האולימפית משמשת גם כמוקד חברתי, עם אזור ישיבה רחב ידיים המתאים לאירוח מסיבות ואירועים פרטיים. בנוסף, ישנו גם מטבח חוץ עם מתקני ברביקיו ומדשאות רחבות. נוסף על כך, הבית כולל גם בית קולנוע פרטי המציע חוויית צפייה מהשורה הראשונה עם כורסאות עור נוחות ומערכת סאונד מתקדמת. חדרי המשחקים לילדים מצוידים במגוון צעצועים ומשחקי וידאו, בעוד שהספא המפנק כולל חדרי סאונה וג'קוזי מרוהטים בטוב טעם. חדרי עיסוי פרטיים מציעים מקום להירגע ולהתפנק לאחר יום עמוס. כל אלה יוצרים סביבה מושלמת לחיים נוחים ומפנקים.

בית החלומות של ג'ניפר לופז ובן אפלק. backgrid, אתר רשמי
בית החלומות של ג'ניפר לופז ובן אפלק/אתר רשמי, backgrid

האחוזה מוקפת בגנים מעוצבים וירוקים, הכוללים עצים עתיקים, פרחים צבעוניים ומדשאות רחבות ידיים. השבילים המרוצפים באבן טבעית מובילים לפינות ישיבה קסומות. על פי השמועות, ג'ניפר לופז השקיעה רבות בעיצוב הגנים, שהפכו למקום מפלט אישי עבורה ועבור משפחתה. גנים אלו אינם רק יפים לעין, אלא גם מספקים סביבה שלווה ומרגיעה, המאפשרת להימלט מהלחץ היומיומי.

בין הפרחים הצבעוניים ניתן למצוא גם בריכות נוי קטנות עם דגים צבעוניים ומפלים קטנים שיוצרים צליל מרגיע של מים זורמים. פינות ישיבה רבות מפוזרות ברחבי הגן, כולל ספסלים מעוצבים וערסלים תלויים שמספקים מקום מושלם לקרוא ספר או פשוט ליהנות מהטבע. הגנים כוללים גם אזורי משחקים לילדים עם מתקנים בטיחותיים, כך שכל המשפחה יכולה ליהנות מהזמן הפנוי בטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully