וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם כבר מכירים אותו: ביתה לשעבר של קים קרדשיאן מוצע למכירה

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 15:54

המקום שבו הכל התחיל: דירת פאר בבוורלי הילס, המזוהה יותר מכל עם אגדת הריאליטי קים קרדשיאן, שגרה בו כשנתיים במהלך צילומי הסדרה, מחפשת בעלים חדש • המעריצים והמעריצות ישמחו לשמוע שהריהוט המקורי של הבית נשמר עד היום

קים קרדשיאן מט גאלה 2024. GettyImages, GettyImages
קים קרדשיאן מט גאלה 2024/GettyImages, GettyImages

בין דפי ההיסטוריה של הריאליטי העולמי, בולטת דמותה של קים קרדשיאן, שהפכה לאחת הנשים המוכרות ביותר בעולם הודות לסדרת הדוקו-ריאליטי משפחת קרדישאן, שעלתה בערוץ E בשנת 2007 ומאז הספיקה לשדר 20 עונות ועוד 10 סדרות בת, ולהפוך את בני משפחת קרדשיאן, וקים בראשם, לאושיות המוכרות ביותר בעולם.

אחד המקומות המיוחדים שמזוהים עם חייה של קים הוא הבית בבוורלי הילס, שבו התגוררה כשנתיים במהלך צילומי הסדרה ועד שנת 2012, אשר יוצא כעת לשוק למכירה במחיר של 5.09 מיליון דולר. מחיר זה מהווה ירידה משמעותית מהמכירה האחרונה בשנת 2017, אז נדרש סכום של 5.5 מיליון דולר.

הבית, שנמצא ברחוב שקט ללא מוצא, היה מקום מגוריה של קים עם בעלה השני, שחקן הכדורסל קריס האמפריז, במהלך נישואיהם הקצרים והרעועים בשנת 2011. נישואים אלו הסתיימו בגירושין לאחר 72 ימים בלבד. כזכור, שנה לאחר מכן נישאה קים בשלישית, לראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט, להם ארבעה ילדים משותפים, מהם שניים שנולדו בפונדקאות. הזוגיות בין השניים ידעה עליות ומורדות, ובראשית העשור האחרון היא הגיעה לסיומה באופן רשמי.

משפחת קרדשיאן. GettyImages
בנות משפחת קרדשיאן (2011)/GettyImages

קרדשיאן רכשה את הבית בשנת 2010 תמורת 3.4 מיליון דולר, ומכרה אותו בשנת 2012 תמורת 3.6 מיליון דולר. הבית, בעיצוב איטלקי-טוסקני, מתפרס על פני 353 מטרים רבועים, והוא כולל חמישה חדרי שינה ו-4 וחצי חדרי רחצה.

המעריצים והמעריצות שבנינו ישמחו לשמוע כי למרות שקרדשיאן כאמור מכרה את הבית לפני יותר מעשור - כל קונה מאז ועד היום בחר לשמור על חלק מהריהוט והעיצוב שלה, כולל "גלאם רום" (חדר טיפוח נוצץ שיספק את התפאורה והתאורה הכי נכונים לסלפיז) הממוקם מחוץ לסוויטת חדר השינה הראשי.

בנוסף, הבית מציע חדר ארונות מותאם אישית, כמו גם שני חדרי הלבשה נפרדים, וחדר רחצה דמוי ספא. החלק החיצוני של הבית מתהדר בבריכה, מפל, מטבח חיצוני ובר, ביתן מואר, אזור להדלקת אש וחצר מטופחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully