וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע האנטישמיות: האוניברסיטה היהודית פותחת קמפוס בלב ניו יורק

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:20

אוניברסיטת "ישיבה", אוניברסיטה יהודית פרטית שפועלת בניו יורק מאז 1886, ומפעילה סניפים גם בירושלים ולוס אנג'לס, מתכננת להקים קמפוס חדש למדעי הבריאות בבניין קיים ומוכר במידטאון של מנהטן, ניו יורק. הקמפוס ישתרע על 4 קומות מתוך 10

אוניברסיטת ישיבה בניו יורק. Yeshiva University, אתר רשמי
אוניברסיטת ישיבה בניו יורק/אתר רשמי, Yeshiva University

דווקא עכשיו: אוניברסיטה "ישיבה" (Yeshiva University) מרחיבה את טביעת הרגל שלה בניו יורק - עם קמפוס חדש למדעי הבריאות במידטאון של מנהטן, הלב הפועם של ניו יורק. כך, מעדכן ה-NY POST, אתר החדשות האמריקאי.

"ישיבה" היא אוניברסיטה יהודית פרטית שנוסדה בניו יורק בשנת 1886, ומפעילה קמפוסים גם בירושלים ולוס אנג'לס. היא מציעה מסלולי לימודים לתואר ראשון נפרדים לנשים ולגברים, במסגרתם היא משלבת את ערכי היהדות האורתודוקסית המודרנית, יחד עם מדעי הרוח, הטבע והבריאות, וכן מסלולים לתארים מתקדמים ומסלולי הכשרה מקצועית. התלמידים במסלולים אינם רק יהודים. הנשיא הנוכחי של האוניברסיטה הוא הרב ד"ר ארי ברמן.

הקמפוס החדש יוקם באחד הבניינים המפורסמים במידטאון - הראלד סנטר (Herald Center) - מרכז עסקים ומסחר פופולרי בן 10 קומות המשתרע על פני כ-23 אלף מ"ר בשדרות ברודווי (Brodway). הבניין, שעבר שיפוץ מקיף בשנות ה-80, כולל גם קמעונאיות מוכרות, כמו H&M ,Bank of America ועוד.

Herald Center ניו יורק. jembrealty.com, אתר רשמי
Herald Center ניו יורק/אתר רשמי, jembrealty.com

לפי ה-NY POST, הקמפוס החדש של אוניברסיטת ישיבה יתפרס על שטח של כ-15 אלף מ"ר בקומות 5-9 של הראלד סנטר, וכן יכלול חלקים מקומת הקרקע ומקומת הביניים. נשיא הישיבה, הרב ד"ר ארי ברמן, תיאר את פתיחת הקמפוס החדש כ"ביטוי לצמיחה האסטרטגית שלנו כמובילים בתחום החינוך לבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully