וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 דקות מתל אביב: ההזדמנות לדירה שאסור לכם לפספס

בשיתוף אאורה

4.9.2024 / 11:47

פרויקט יוקרה חדש ביהוד מונוסון משלב מיקום מנצח, תכנון מוקפד ומחירים שלא יחזרו: דירות 4-6 חדרים ופנטהאוזים מפוארים החל מ-2.69 מיליון ₪, במרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה העתידית

הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון. סטודיו 84,
הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון/סטודיו 84

חברת אאורה, המובילה בתחום ההתחדשות העירונית, משיקה את פרויקט הדגל החדש שלה - "לינק יהוד מונוסון". הפרויקט, הממוקם בכניסה הדרום-מזרחית לעיר, מבטיח לשנות את פני השכונה, להשאיר את הזוגות הצעירים בעיר ולהציע לתושביה חווית מגורים מודרנית ואיכותית.

קהילתיות במרכז התכנון

"לינק" תוכננה למען הקהילה, מתוך הבנה של חשיבות הקהילתיות בעידן המודרני. בין ששת הבניינים המרכיבים את השכונה ישתרע מרחב בטוח וירוק, המיועד לפגישות שכנים, משחק, יצירת קשרי ידידות חדשים ותחושת שייכות. במרחב זה ימוקמו גני ילדים, חנויות שכונתיות ושבילי אופניים המתחברים לרשת מסלולי הרכיבה העירונית.

הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון. סטודיו 84,
הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון/סטודיו 84
הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון. סטודיו 84,
הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון/סטודיו 84

נגישות ללב המטרופולין

מיקומו האסטרטגי של הפרויקט מבטיח חיבוריות ונגישות למרכז הפועם של גוש דן. "לינק" ממוקם סמוך לכניסה הדרום-מזרחית לעיר, במתחם הרחובות אשכנזי, ויצמן ודרך העצמאות. הפרויקט נמצא במרחק של כ-200 מטר בלבד מתחנת הרכבת הקלה העתידית של הקו הסגול, מה שיאפשר הגעה למרכז תל אביב תוך כ-15 דקות ולנתב"ג תוך כ-10 דקות. בנוסף, הפרויקט מציע נגישות מרבית למוקדי בילוי, פנאי, מוסדות חינוך ומרכזי תעסוקה באזור.

הפרויקט, שיוקם על שטח של כ-13 דונם, יכלול 6 מגדלי מגורים בני 13-14 קומות ויציע מגוון רחב של דירות - החל מדירות 4 חדרים ועד פנטהאוזים מפוארים. המחירים מתחילים מ-2,690,000 ₪, כאשר 100 דירות 3 חדרים כבר נמכרו במסגרת הגרלה מיוחדת לתושבי העיר.

תכנון המתחם ממתן את מימד הצפיפות על ידי שילוב שטחים פתוחים וגינות כיס, היוצרים צירי חיבור למרקם הבנוי מצפון לדרום וממזרח למערב. החזית הפונה לרחובות וייצמן והעצמאות תהיה חזית מסחרית, בעוד שקומות הקרקע הפונות לרחוב אשכנזי מיועדות למבני ציבור.

הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון. סטודיו 84,
הפרויקט החדש של אאורה ביהוד מונוסון/סטודיו 84

מוקדי קהילה ומסחר

בלב הפרויקט תוקם שדרה עירונית בשטח של כ-1.3 דונם, שתשמש כמוקד חברתי לתושבי השכונה. הפרויקט יכלול גם כ-1,600 מ"ר של שטחי ציבור ומסחר, כולל גני ילדים ומעונות יום, וכן מרכז מסחרי תומך קהילה בהיקף של כ-1,580 מ"ר לאורך הרחובות הראשיים.

לוח זמנים ועתיד הפרויקט

הפרויקט, שאושר לאחרונה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, צפוי להתחיל בעבודות ההריסה בדצמבר הקרוב, עם השלמה מתוכננת תוך כ-3.5 שנים. עם סיומו, צפוי "לינק" להפוך לאחד ממתחמי המגורים המבוקשים באזור, ולתרום משמעותית להתחדשות העירונית של יהוד מונוסון.

"לינק יהוד מונוסון" מציע יותר מסתם מקום מגורים - הוא מציע חיבור אמיתי לקהילה, לסביבה ולמרכז העסקים של גוש דן, תוך שמירה על איכות חיים גבוהה ותחושת שייכות. זהו פרויקט המדגים כיצד תכנון מוקפד יכול ליצור מרחב עירוני חדש, המשלב את כל היתרונות של חיים מודרניים עם תחושת קהילתיות.

בשיתוף אאורה
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully