וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה של שלוש חברות: פרויקט היוקרה בצפון תל אביב יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 13:19

לאחר הריסת המבנים הישנים: פרויקט ההתחדשות העירונית היוקרתי "מתחם בזל" בצפון הישן של תל אביב, ביוזמת קבוצות תדהר, אקרו נדל"ן וקיו נדל"ן, יצא לדרך • כולל הקמת 183 יחידות דיור ב-3 בניינים בני 7 קומות

הדמיה: מתחם בזל תל אביב. אנדו סטודיו,
הדמיה: מתחם בזל תל אביב/אנדו סטודיו

קבוצת תדהר, אקרו נדל"ן וקיו נדל"ן מוציאות לדרך את "מתחם בזל", פרויקט ההתחדשות העירונית היוקרתי והמשמעותי ביותר בצפון הישן של תל אביב. זהו פרויקט נוסף מבית היוצר של השותפות הנ"ל, שיזמו פרויקט ברחוב משה שרת בצפון הישן ת"א ופרויקט בשכונת אפקה בצפון ת"א. היקף המכירות הצפוי בפרויקט עומד על כחצי מיליארד שקל.

"מתחם בזל", המצוי בלב התרבותי של תל אביב, האזור המבוקש ביותר בעיר (רובע 3), ממוקם בין הרחובות הר נבו ויהושוע בן נון. אתמול (ב') החלה הריסתם של 5 בניינים ישנים במתחם הכוללים 102 יחידות דיור, שבמקומם יקומו 3 בנייני בוטיק מודרניים ויוקרתיים, בני 7 קומות הכוללים 183 יחידות דיור. אכלוס הפרויקט צפוי במהלך שנת 2028.

הריסת המבנה הישן במתחם בזל תל אביב. דרור סיתכהל,
הריסת המבנה הישן במתחם בזל תל אביב/דרור סיתכהל

בכל קומה במתחם בין 2 ל-3 דירות בלבד, עם גישה פרטית מ-11 כניסות נפרדות. הדירות מאופיינות בתכנון אדריכלי חכם המשלב אסתטיקה ופונקציונאליות. בנוסף לכך, המתחם זוכה ל-11 לובאים מעוצבים, חדר כושר, מחסנים וחניון תת קרקעי מרווח בן 3 מפלסים. בנוסף, בין הבניינים, הנפרסים על שטח של 5.5 דונם, משתרעות שתי חצרות עשירות בצמחייה, בנות כדונם כל אחת, המעניקות איכות חיים ירוקה ופסטורלית לדיירים.

דירות 2-3 חדרים בפרויקט, ששטחן עומד על 45-90 מ"ר, יימכרו במחיר של החל מ-3.85 מיליון שקל; דירות 4-5 חדרים בשטח שנע בין 100 ל-146 מ"ר יימכרו במחיר של החל מ-7.3 מיליון שקל; פנטהאוזים בשטח של 130-180 מ"ר יימכרו במחיר התחלתי של 17.5 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"אנו צופים כי הוא יזכה לביקושים גבוהים"

אורי לוין, מנכ"ל תדהר: "אנו נרגשים לציין היום אבן דרך משמעותית, תחילת העבודות, לפרויקט ההתחדשות העירונית 'מתחם בזל'. אנו מודים לאקרו נדל"ן ולקיו נדל"ן על העשייה המקצועית המשותפת, המאפשרת לנו להבטיח את המוצר הטוב ביותר ללקוחותינו וכמובן לבעלי הדירות בפרוייקט, על האמון בהובלת הפרויקט המבטיח חוויית מגורים ייחודית, וחיים טובים יותר, בטוחים יותר ובריאים יותר".

זיו יעקובי, מנכ"ל קבוצת אקרו: "אנו נרגשים להוציא היום לדרך את פרויקט "מתחם בזל", הממוקם בלבו של אחד האזורים המבוקשים בצפון הישן והקלאסי של תל אביב. המיקום המצוין של הפרויקט, בשילוב עם בניה ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על מפרט מושקע ויוקרתי, הם אלה שיהפכו אותו לנחשק ואטרקטיבי ואנו צופים כי הוא יזכה לביקושים גבוהים. אין לי ספק כי שילוב הכוחות של אקרו עם תדהר וקיו נדלן, יביא להקמתו של פרויקט מגורים איכותי ומתקדם, כזה שיטביע חותם על הסביבה כולה".

סמדר שפיגל, מנכ"לית קיו נדל"ן: "שמחים על השלמת ייזום פרויקט נוסף מבית היוצר של קיו, בשיתוף פעולה הדדי, מקצועי ואיכותי עם אקרו, תדהר ובעלי הדירות. אנו מתרגשים לקראת שלב הבניה שתבוצע עפ"י תכנית מוקפדת לרווחת בעלי הדירות והרוכשים וליצירת סביבת חיים שלווה, עוטפת ונוחה. אנו מודים לבעלי הדירות על הפקדת ביתם בידינו ועל המנדט שקיבלנו לבנות עבורם בית חדש ועתיד חדש".

המתחם תוכנן על ידי משרד האדריכלים MY Architects, בראשות אדריכלים מרק טופילסקי ויואש ינקוביץ. את הדיירים ייצג משרד עוה"ד KCB בראשות עורכת הדין קרן כהן בלחרסקי ואת היזמיות ייצגו משרד עורכי הדין גינדי כספי בהובלת עורך הדין אדם צסוואן.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully