וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של כ-750 מיליון שקל: מאות דירות חדשות יוקמו בחולון

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 14:05

436 דירות חדשות: הושלמו בהצלחה שני מכרזי דיירים לפרויקטים של פינוי בינוי בשכונות תל גיבורים ורסקו בחולון • החברות הזוכות שיבנו את הפרויקטים במשותף, דן נדל"ן ואדרום נדל"ן, צפויות להשקיע בפרויקט כ-750 מיליון שקל

הדמיה: הפרויקט דן נדל"ן ואדרום נדל"ן בחולון. עמרי רון אדריכלים,
הדמיה: הפרויקט דן נדל"ן ואדרום נדל"ן בחולון/עמרי רון אדריכלים

בשורה למאות דיירים בחולון: החברות דן נדל"ן ואדרום נדל"ן הודיעו היום (ה') על זכייה משותפת במכרזי בעלי דירות להקמת שני פרויקטים של פינוי בינוי בהיקף של 436 יחידות דיור סה"כ בשכונות תל גיבורים ורסקו בחולון. החברות מעריכות כי ההשקעה בפרויקט נאמדת בכ-750 מיליון שקל.

בפרויקט פינוי בינוי הראשון, הממוקם ברחוב גאולים שבשכונת רסקו - יפנו החברות מתחם בגודל של כ-4 דונם עם 7 בניינים שנבנו בשנות ה-70, וכוללים כיום 16 יחידות דיור. במקומן, מתוכנן לקום פרויקט הכולל 2 מגדלים שיתנשאו לגובה של עד 40 קומות ובהם 180 יח"ד חדשות, 700 מ"ר משרדים ו-2,100 מ"ר מסחר, עם חזית מסחרית.

הדיירים הוותיקים ביצעו עסקת קומבינציה, עם החברות היזמיות. משרד עו"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, עמית גרוס ושות', ועו"ד בן מוגרבי ייצג את הדיירים הוותיקים ומשרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', ועו"ד אלי אשל ואהרון ברדה ייצגו את היזמים.

"זוהי בשורה משמעותית לסביבה ולתושבים הוותיקים בעיר חולון"

הפרויקט השני ממוקם בשכונת תל גיבורים ברחוב התותחנים מספר 15, 17א ו-17. במסגרתו, החברות יפנו 46 דירות ב-3 בניינים ישנים משנות ה-70, כשבמקומן יוקמו 256 יח"ד חדשות. הפרויקט נבנה במסלול רשויות בקידום משותף ביחד עם עיריית חולון. התמורות לדיירים יכללו ממ"ד ותוספת מ"ר, מרפסת שמש, חניה ומחסן. משרד עו"ד יריב בר דיין, ועו"ד חגי אברהם ייצג את הדיירים הוותיקים ומשרד גולדפרב זליגמן ועו"ד עידן מנצל ודור אלדר ייצגו את היזמים.

רועי דורון, סמנכ"ל בקבוצת דן, המנהל את ההתחדשות העירונית מציין כי: "זוהי בשורה משמעותית לסביבה ולתושבים הוותיקים בעיר חולון, כאשר שני הפרויקטים החשובים הללו, מקדמים התחדשות עירונית עבור התושבים הוותיקים בשכונה, ויביאו להתפתחות ושינוי ללא היכר של האזור. אני בטוח כי האטרקטיביות של פרויקטים אלו הכוללים קרבה למקומות מרכזיים, לעורקי תחבורה ראשיים בעיר, בין היתר לקו הירוק של הרכבת הקלה ולנתיבי איילון ימשכו תושבים חדשים ויביאו לצמיחה אדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully