וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשלש את ההשקעה? שפונדר פדלון רוכשת זכויות לפרויקט יוקרה בהוד השרון

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 10:31

בכ-50 מיליון שקל: שפונדר פדלון מודיעה כי רכשה את הזכויות לפרויקט יוקרה בציר החינוך שבמערב הוד השרון. על פי החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט עומד על כ-150 מיליון שקל

ציר החינוך, הוד השרון. ספיריקל,
ציר החינוך, הוד השרון/ספיריקל

נביאה בעירה: קבוצת שפונדר פדלון ממשיכה להתפתח באזור הבית שלה, אזור השרון, ומודיעה כי השלימה חתימה לרכישת פרויקט משמעותי נוסף, הפעם בהוד השרון. את הזכויות על הפרויקט רכשה מאיש עסקים מקומי תמורת כ-50 מיליון שקל. החברה מעריכה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-150 מיליון שקל.

נזכיר כי רק לאחרונה עדכנה קבוצת שפונדר פדלון על עסקה משמעותית שביצעה, במסגרתה רכשה מקבוצת חנן מור פרויקט מגורים בן 221 יח"ד בבאר יעקב.

פרויקט היוקרה בהוד השרון, שנמצא לקראת קבלת היתר בניה, יכלול הקמת 3 בנייני בוטיק בני 5 קומות, עד שתי דירות לקומה ו-30 דירות סה"כ. הדירות בפרויקט יהיו בנות 5 חדרים, ויחולקו למספר דגמים - דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. שטח הדירות ינוע בין כ-125 מ"ר לכ-170 מ"ר. המחיר: החל מ-5 מיליון שקל.

"אזור השרון הוא מוקד עיקרי עבורנו לפרויקטי יוקרה"

עידו פדלון, מנכ"ל משותף ובעלים בקבוצת שפונדר פדלון מציין: "קבוצת שפונדר פדלון שומרת על מינון מסוים בכל הקשור לתחום היוקרה במגורים, כאשר אזור השרון הוא אחד המוקדים העיקריים של פרויקטים בעלי אופי זה. החברה ביצעה מספר פרויקטים מוצלחים בשרון אשר זכו לביקושים גבוהים מאוד, דוגמת פרויקט הגלריה באבן יהודה. גם כאן אנו מאמינים מאוד במיקום ובאופי הפרויקט שכן מדובר במתחם הממוקם על ציר החינוך, האזור המבוקש בעיר ובסמיכות לעוגנים בולטים במיוחד כמו פארקים ומוסדות חינוך מובילים ומרובים".

המתחם שקבוצת שפונדר פדלון רכשה ממוקם בהמשך של שכונת הבוטיק גרינפארק, וצמוד לקאנטרי קלאב, לקניון מרגליות, לפארק ארבע העונות וכן לבתי הספר "לפיד", חטיבת הביניים "השחר" ותיכון "הדרים".

את קבוצת שפונדר פדלון ייצג בעסקה עו"ד ליאור לנדאו ממשרד עוה"ד שרמן לנדאו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully