וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קפיטל מודיעה: חגית נפתלי מונתה לסמנכ"לית תפעול ומערכות מידע

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 13:14

חברת המימון וההשקעות בנדל"ן, רובי קפיטל, מכריזה הבוקר על מינויה של חגית נפתלי לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע. מגיעה אחרי כ-18 שנות עבודה בבנק אגוד, בו כיהנה בין היתר כראש תחום נדל"ן

חגית נפתלי. יקיר פולק,
חגית נפתלי/יקיר פולק

חברת רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות בנדל"ן, מודיעה הבוקר (ג') על מינויה של חגית נפתלי לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע.

חגית היא בוגרת תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן בעלת ניסיון רב בעולמות מימון וניהול האשראי ומתמחה בניהול ותפעול מערכות, פרויקטים ותהליכי עבודה מורכבים.

כמו רבים מעובדי החברה, חגית הינה יוצאת המערכת הבנקאית ומילאה תפקידי ניהול בכירים שונים בבנק אגוד בו עבדה במשך כ-18 שנים, בין היתר כראש תחום נדל"ן ובתפקידה האחרון כמנהלת יחידת תפעול ותיאום בין אגפי בבנק.

יעקב ניצן, מנכ"ל רובי קפיטל. ראובן קפוצינסקי,
יעקב ניצן, מנכ"ל רובי קפיטל/ראובן קפוצינסקי

חגית החלה את עבודתה בחברת רובי קפיטל לפני מספר חודשים כמנהלת התפעול ומערכות המידע האחראית על ניהול והובלת כלל ההיבטים התפעוליים והטכנולוגיים בקבוצה וכעת קודמה לתפקיד סמנכ"לית.

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף בחברת רובי קפיטל, ציין כי: "בחודשים בהם חגית מועסקת בחברה, עברנו שדרוג מערכתי משמעותי ברבדי ה-IT והתפעול והמטרה שלנו יחד עם חגית היא להמשיך לייעל ולשפר את ביצועי החברה בתחום".

חגית נפתלי: "אני מודה להנהלת החברה על האמון שהם נותנים בי. אני שמחה להיות חלק מחברה צומחת ומובילה בתחומה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully