וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקומה ה-23, מול הים: השקה מלאה בסטייל לפרויקט החדש בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 11:53

שירה אורן נחמיאס, משנה מנכ"ל קבוצת אורנים, אירחה לקוחות וחברים באירוע השקת פרויקט SEA ONE PRIVATE CLUB, שנערך בקומה ה-23 של הרויאל ביץ', תל אביב. במהלך האירוע התקיימה הרצאת אורח מרתקת של דני קושמרו

פרויקט SEA ONE של קבוצת הנדל"ן "אורנים". הדמיה: 3DIVISION,
פרויקט SEA ONE של קבוצת הנדל"ן "אורנים"/הדמיה: 3DIVISION

במרומי הקומה ה-23 של הרויאל ביץ' תל אביב, מול הים והשקיעה: שירה אורן, משנה מנכ"ל קבוצת אורנים, אירחה בימים האחרונים את השקת הפרויקט החדש והמסקרן של הקבוצה, אשר מוקם בימים אלה: SEA ONE PRIVATE CLUB, הפרויקט החדש שמוקם בימים אלו על חוף ימה של ראשון לציון, ומציג את הדור הבא של חווית מגורים אולטרא יוקרתית לבני 60+ ולחברי מועדון בלבד SEAFRONT RESORT LIVING.

בין האורחים שהגיעו להתרשם ולהקשיב להרצאה מרתקת של דני קושמרו, "מאחורי החדשות", נמנו: הבעלים של קבוצת "אורנים" מנחם אורן ורעייתו רות אורן, מנכ"ל אל על וסלקום לשעבר עמוס שפירא ורעייתו חלי הלוי שפירא, הגברת הראשונה של התיאטרון ליא קנינג, מנכ"ל סינמה סיטי אבי אדרי, מנכ"ל חברת ZER4U יוסי כהן, הבעלים של רשת סיטי מרקט יוסי שוורץ, מבעלי פקטורי54 ויוי אירני, האלוף במיל' יום טוב סמיה, פרופ' דן ערבות, פרופ' רפי קרסו, הח"כ לשעבר איילת נחמיאס ורבין ועוד.

שירה אורן, משנה מנכ"ל קבוצת אורנים, באירוע ההשקה. יח"צ,
שירה אורן, משנה מנכ"ל קבוצת אורנים, באירוע ההשקה/יח"צ

הפרויקט SEA ONE נמצא בשלבי בנייה מתקדמים על חוף ראשון לציון ומציע חוויות מגורים של חופשה, דירות מפוארות ומאובזרות עם נוחות מקסימלית ושירותי דייר בסטנדרט של מלון 7 כוכבים: בריכות חיצוניות ופנימיות, מתחם WELLNESS וספא וחדר כושר משוכלל וחדרי יוגה ופילאטיס, אולמות הרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, מרכז עסקים וחדרי ישיבות, שירותי קונסיירג', תחזוקה וניקיון בדירות, שירותי כביסה ושירות היסעים.

לדברי שירה אורן: "קבוצת אורנים בעלת מומחיות רבת שנים בבניית מתחמי יוקרה על קו החוף. עם המומחיות הזו מוקם הריזורט האולטרא יוקרתי ביותר שנראה בארץ עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר, ששואב השראה מריזורטים בוטיקיים דומים בעולם. קומת המסחר גם היא תהיה ברמה מהגבוהות שנראו בארץ. קבוצת אורנים ייסדה את תחום מגורי היוקרה על קו החוף ועומדת מאחורי פרויקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully