וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בשנים הקרובות: הרחוב הראשי של העיר הזו ישתנה מקצה לקצה

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 10:28

מהפך בכפר סבא: רחוב ויצמן, הרחוב הראשי וההיסטורי של העיר ואחד מרחובות המסחר השוקקים בארץ, משנה את פניו במסגרת תוכנית עירונית רב שנתית לפיתוח העסקים בעיר • ראש העירייה, רפי סער: "הפרויקט ישדרג משמעותית את חזות העיר"

פיילוט ייחודי ברחוב ויצמן 142. עיריית כפר סבא,
פיילוט ייחודי ברחוב ויצמן 142/עיריית כפר סבא

בשורת ענק לתושבי כפר סבא: בקרוב לא תזהו את הרחוב הראשי של העיר שלכם. פרויקט הדגל של העירייה, בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, יצא לאחרונה לדרך, וכולל את שדרוג ושיפוץ רחוב ויצמן המרכזי וההיסטורי.

הפרויקט הוא חלק מתוכנית רב שנתית לפיתוח העסקים בעיר אותה מקדמת העירייה. הוא יחולק למספר מקטעים, כאשר כבר החלו עבודות על המקטע ברח' ויצמן 43 -47. השבוע החלו גם עבודות ברחוב מול בניין העירייה הוותיק ברחוב ויצמן 142 - שהוא אחד ממבני השימור ההיסטוריים של כפר סבא.

במסגרת העבודות, יעבור הרחוב חידוש ושדרוג המרחב העירוני, חידוש ריצוף המדרכות לאורך הרחוב, הצבת ריהוט רחוב, שיפור מערך הניקוז במקום והחלפת קווי מים וביוב, טיפול בנגישות ובבטיחות, עבודות גינון ושתילה של עצים, החלפת התאורה, סלילת שבילי אופניים, סלילת אספלט חדש ומקומות חניה.

פיילוט ייחודי ברחוב ויצמן 142. הדמיה: "זיו אדריכלים",
פיילוט ייחודי ברחוב ויצמן 142/הדמיה: "זיו אדריכלים"

עוד יכלול הפרויקט בהמשך גם את נושא חידוש ושדרוג חזיתות בתי העסק לאורך הרחוב, לרבות שילוט עסקים, כאשר מטרת הפרויקט היא חידוש מרחב הפעילות של העסקים לטובת הולכי הרגל ברחוב, ציבור הקונים ובעלי העסקים.

פרויקט שדרוג רחוב ויצמן הינו פרויקט יוצא דופן, הכולל שיתוף פעולה מלא בין שלושת הזרועות - העירייה באמצעות החברה הכלכלית, בעלי העסקים ובעלי הנכסים ברחוב.

כחלק מההסכמה בין כלל הגורמים, העירייה אחראית על פיתוח הרחוב, גינון והצללה והצבת ריהוט רחוב, כאשר בעלי העסקים אמונים על חזות בתי העסק באמצעות שפה אחידה בסטנדרט גבוה.

ברחוב ויצמן 142, כאמור, מול בניין העירייה ההיסטורי החלו גם עבודות על פיילוט ייחודי, להצבת מתקן "פארקלט" למקומות ישיבה. מדובר בפלטפורמת ישיבה ציבורית הממירה את אזור שפת המדרכה למרחב קהילתי תוסס, באמצעות שולחנות וכיסאות ישיבה, אדניות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רפי סער ראש עיריית כפר סבא. עיריית כפר סבא,
רפי סער ראש עיריית כפר סבא/עיריית כפר סבא

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "מדובר בתוכנית חשובה של שיקום ושדרוג פניו של רחוב ויצמן ההיסטורי והמרכזי. וכחלק ממעטפת נרחבת של תמיכה בבעלי העסקים המקומיים ותוכנית רב שנתית לחידוש כלל המרחבים הציבוריים בעיר".

"הצלחנו לייצר שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין העירייה לבעלי העסקים והנכסים ברחוב, בו כולנו יחד לוקחים חלק בפרויקט - המהווה חלק ההתחדשות פניה של כפר סבא, ישדרג משמעותית את חזות העיר, כך שתותאם לצמיחה וההתפתחות העירונית תוך שמירה על הצביון הירוק והקהילתי שמאפיין כל כך את עירנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully