וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקים 600 דירות חדשות: רוטשטיין נבחרה לבצע שני פרויקטים של פינוי בינוי

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 12:08

חברת רוטשטיין הודיעה כי תקדם שני פרויקטים חדשים של התחדשות עירונית בטירת הכרמל ובירושלים, הכוללים 600 דירות סה"כ. ההכנסות הצפויות עומדות על למעלה מ-1.16 מיליארד שקל

אתר בנייה. ShutterStock
אתר בנייה/ShutterStock

דברים טובים באים בזוגות: חברת רוטשטיין הודיעה בימים האחרונים כי נבחרה על ידי הדיירים לבצע שני פרויקטים שונים של פינוי בינוי, בטירת כרמל ובירושלים, בהיקף כולל של 600 יחידות דיור. ההכנסות הצפויות משני הפרויקטים צפויות לעמוד על למעלה מ-1.16 מיליארד שקל.

במתחם הרצל ומשה שרת בטירת כרמל, הודיעה החברה שקיבלה את הסכמת הרוב הדרוש של בעלי הדירות להשלמת הפרויקט, שיכלול הריסת 60 יח"ד ישנות ב-4 מבנים. במקומן, תקים החברה כ-362 יחידות דיור חדשות ב-2 מגדלים בני 30 קומות כל אחד, וכן כ-1,200 מ"ר שטחי מסחר במפלס הרחוב. היקף ההכנסות הצפוי של החברה מהפרויקט עומד על כ-669 מיליון שקל. בימים אלו פועלת החברה לקידום התב"ע בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה חיפה והיתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-4 שנים.

בנוסף, החברה נבחרה גם במכרז יזמים של בעלי דירות, להוביל פרויקט פינוי בינוי ברחוב קדיש לוז 3-13 בשכונת רמת שרת בירושלים. במסגרת הפרויקט ייהרסו 62 יח"ד קיימות ובמקומן תבנה כ-238 יח"ד ב-5 מבנים הכוללים מגדל בן 30 קומות ועוד ארבעה מבנים בני עד 10 קומות כ"א וכן כ-440 מ"ר שטחי מסחר. החברה ציינה כי התב"ע לפרויקט נמצאת טרום הפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה ירושלים והיתר בניה לפרויקט צפוי בעוד כ-4 שנים. היקף ההכנסות הצפוי של החברה מהפרויקט עומד על כ-493 מיליון שקל והיקף העלויות הצפוי בפרויקט הינו כ-415 מיליון שקל.

"תושבי השכונות יקבלו דירות חדשות והשכונות ימשכו קהלים חדשים"

לדברי איתי סמדר, מנכ"ל רוטשטיין התחדשות עירונית: "טירת כרמל נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ואנו רואים זוגות צעירים ומשפחות שמחפשים לרכוש דירות באזור מתפתח ואיכותי ובמחירים אטרקטיביים. אנו מאמינים מאוד בפוטנציאל של טירת כרמל, ואנו לקראת סיום מוצלח של איכלוס הפרויקט הראשון שלנו בעיר. השילוב של נגישות תחבורתית, קרבת מתחמי תעסוקה, מוסדות חינוך איכותיים ובילוי לצד סטנדרט בניה גבוה ומחירים נגישים, מהווים תמריץ לדיירים הקיימים, לתושבי העיר והסביבה וכן לרוכשים החדשים".

עוד הוסיף סמדר בנוגע לפרויקט ברמת שרת כי "ירושלים ביצעה קפיצת מדרגה עצומה בכל הנוגע לקידום התחדשות עירונית ואישרה הקמת אלפי יחידות דיור חדשות בשנים הקרובות. אנחנו מאמינים מאוד בעיר ומגדילים בצורה משמעותית את השקעותינו בעיר. אנחנו רואים את ההתקדמות בפרויקטים שלנו, שנובע כתוצאה משיתוף פעולה טוב עם הוועדות המקומית והמחוזית ואנשי המקצוע בעירייה. הרוח הגבית מהרשויות מאפשר לנו לקדם תכניות בקצב מהיר יחסית בעיר, כך שתושבי השכונות יוכלו לקבל דירות חדשות והשכונות יזכו למשוך קהלים חדשים ומגוונים ותשתיות חדשות".

"אנו רואים בירושלים יעד אסטרטגי ומזה מספר שנים בשיתוף עם חברת טרא, אנו מובילים פרויקטי התחדשות עירונית בשכונות המרכזיות של העיר כמו גם בשכונות הפריפריאליות, ביניהן פרויקט של כ-6,000 יח"ד במספר שכונות בכל רחבי העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully