וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה לצמוח לגובה: מגדל משרדים בן 24 קומות יוצא לדרך בירושלים

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 16:50

עיריית ירושלים חתמה על היתר להקמת מגדל משרדים בן 24 קומות בגבעת שאול. הפרויקט, שמקודם על ידי קבוצת מבנה נדל"ן, ישתרע על פני כ-6 דונם ויכלול כ-31.5 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה, לצד שטחי מסחר ומבני ציבור, בסמוך לציר הרכבת הקלה

הדמיה: מגדל משרדים של קבוצת מבנה נדל"ן בגבעת שאול, ירושלים. חיים שחר אדריכלים,
הדמיה: מגדל משרדים של קבוצת מבנה נדל"ן בגבעת שאול, ירושלים/חיים שחר אדריכלים

התעסוקה בירושלים ממשיכה להתרחב: פרויקט להקמת מגדל משרדים, מסחר ומבני ציבור בקריית התעסוקה בגבעת שאול, המקודם על ידי חברת מבנה נדל"ן, קיבל לאחרונה היתר חפירה מהעירייה. מדובר בצעד נוסף ביישום החזון העירוני להפיכת אזור התעשייה הוותיק למרכז עסקי מתקדם ומלא חיים.

במסגרת הפרויקט, אשר ישתרע על פני כ-6 דונמים ברחוב כנפי נשרים יוקם מגדל בן 24 קומות שיכלול, בין היתר, כ-31.5 אלף מ"ר של שטחי משרדים, 783 מ"ר של שטחי מסחר ו-930 מ"ר יוקצו עבור הקמת מבני ציבור.

בנוסף, בחזית האחורית של קומת הקרקע יוקם שטח ציבורי פתוח ובקומה הראשונה של המגדל ייבנה מתחם לרווחת הקהילה. בחזית הכניסה למגדל צפויה לעבור בשנים הקרובות הרכבת הקלה. כמו כן, הפרויקט יכלול חניון תת-קרקעי בן 4 קומות בהיקף של כ-8,500 מ"ר.

הדמיה: מגדל משרדים של קבוצת מבנה נדל"ן בגבעת שאול, ירושלים. חיים שחר אדריכלים,
הדמיה: מגדל משרדים של קבוצת מבנה נדל"ן בגבעת שאול, ירושלים/חיים שחר אדריכלים

הקמת המגדל החדש, בתכנונו של משרד חיים שחר אדריכלים, מצטרפת למגמת הפיתוח המואצת שחווה בשנים האחרונות קריית התעסוקה בגבעת שאול, שבמסגרתה נבנים מאות אלפי מ"ר המיועדים לשטחי משרדים אשר מייצרים מקומות עבודה רבים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אזור התעשייה בגבעת שאול משנה את פניו בשנים האחרונות והופך לקריית תעסוקה משמעותית בעיר, עם בנייה של מאות אלפי מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. בנייה זו מצטרפת לתוכניות להקמת כ-2 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר בכל רחבי העיר. נמשיך לפעול לפיתוחה של העיר ירושלים וליצירת עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully