וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בדיור הציבורי: ייחסכו חודשי המתנה ארוכים לדיירים

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 14:45

בשורה לדיירי הדיור הציבורי: רשות מקרקעי ישראל העבירה כ-10,000 נכסים של הדיור הציבורי לרישום מקוון בטאבו - כדי שירשמו על שם משרד הבינוי והשיכון - צעד שיחסוך לציבור חודשים רבים של המתנה לרישום

שיכוני הדיור הציבורי בבאר שבע. שי מכלוף
שיכוני הדיור הציבורי בבאר שבע/שי מכלוף

בשורה משמעותית ברישום בעלות נכסי דיור ציבורי: רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) העבירה הבוקר (ה') כ-10,000 נכסי דיור ציבורי לרישום מקוון בטאבו על מנת לרשום את הבעלות עליהם על שם משרד הבינוי והשיכון, צעד משמעותי של התייעלות שיחסוך לציבור חודשים של המתנה לרישום.

עוד 20,000 נכסים נוספים יועברו במהלך החודשים הקרובים לטאבו לרישום. בהתאם למדיניות רמ"י בנושא הקניית בעלות בנכסי דיור ציבורי, בסיומו של התהליך, תירשם זכות הבעלות על נכסי דיור ציבורי על משרד הבינוי והשיכון.

מדובר במהפכה של ממש בתחום הדיור הציבורי, המייתרת את הצורך בהגשת כ-90,000 שטרות לבדיקה וחתימה, כפי שנעשה עד היום באופן ידני. בכך יחסכו משאבים רבים, אשר יאפשרו לרמ"י ליעל ולשפר את השירות שהיא מעניקה לציבור.

אטי בן-עטר, מנהלת אגף בכירה בעלות ורישום, רשות מקרקעי ישראל. לשכת העיתונות הממשלתית
אטי בן-עטר, מנהלת אגף בכירה בעלות ורישום, רשות מקרקעי ישראל/לשכת העיתונות הממשלתית

הפעילות התאפשרה בהמשך לשיתוף פעולה מתמשך בין רמ"י לטאבו לביצוע פעולות רישום מגוונות באופן מקוון, ללא מגע יד אדם ובהיקפים גדולים, לטובת הציבור ולצורך קידום הרישום במקרקעי ישראל. תשתית מקצועיות וטכנולוגית חדשנית זו תאפשר המשך העברת בעלות מקוונת לעשרות אלפי יחידות דיור נוספות, כולל אלו המנוהלות על ידי חברות ממשלתיות או משכנות.

אטי בן-עטר, מנהלת אגף בכירה בעלות ורישום, רשות מקרקעי ישראל: "זהו צעד משמעותי שישפר את השירות של הרשות לציבור, ומהווה בשורה חשובה עבור דיירי דיור ציבורי. רשות מקרקעי ישראל תמשיך לקדם צעדים משולבי טכנולוגיה בתחום הרישום והבעלות במקרקעי ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully