וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למשרתי המילואים: הבנק הזה מכריז על הטבה משמעותית בתחום הדיור

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 11:59

בנק מזרחי טפחות מצדיע לחיילי המילואים: יוצא הבוקר עם הטבה ייחודית ובלעדית בתחום הדיור למשרתי המילואים • משה לארי, מנכ"ל הבנק: "זה הזמן שלנו להתגייס עבורם, לא רק בדיבורים אלא במעשים"

חיילי מילואים ברמת הגולן. איל מרגולין, פלאש 90
חיילי מילואים ברמת הגולן/פלאש 90, איל מרגולין

"ההתייצבות ההרואית של מאות אלפי חיילים וחיילות מילואים בבוקר השביעי באוקטובר, מבטאת את העוצמה ואת רוח ההתנדבות של אלו שמקריבים מעצמם לטובת המדינה. רוח ההתגייסות שלהם, היא הרוח הגבית שמאפשרת לנו בעורף להמשיך את שגרת חיינו. לכן כפי שהם התייצבו עבורנו, עלינו להתייצב עבורם, לסייע ולדאוג להם. לא רק בדברי שבח וטפיחה על השכם אלא בעזרה כלכלית, אמיתית ותומכת", כך נכתב בהודעה שהפיץ הבוקר (ה') בנק מזרחי טפחות, ובה הכריז על הטבה משמעותית בתחום הדיור למשרתי המילואים.

מדובר בשני מסלולי הטבות משמעותיים המיועדים לחיילי וחיילות המילואים, המשרתים לפחות 90 יום במילואים מאז השביעי באוקטובר:

• עבור חיילי מילואים, לוקחי משכנתאות, רוכשי דירה ראשונה ובעלי חשבון בבנק מזרחי טפחות: סכום של 100 אלף שקל ולא יותר מ-10% מגובה המשכנתה, ללא ריבית והצמדה, במסגרת המשכנתה לרכישת דירה. וכן פטור מדמי פתיחת תיק.

• עבור חיילי מילואים, בעלי משכנתאות בטפחות: על מנת להקל את החזרה לשגרה ועמידה בהתחייבויותיהם, אשראי של עד 100 אלף שקל באמצעות כרטיס אשראי טפחות, בתנאים מועדפים ובפריסה ארוכת טווח של עד 20 שנים. אין צורך בהתחייבות מראש לגובה האשראי הנדרש ומחזירים רק הסכום שמממשים.

משה לארי, מנכ"ל מזרחי-טפחות בכנס השנתי ליועצי משכנתאות שערך הבנק. יח"צ,
משה לארי, מנכ"ל מזרחי-טפחות בכנס השנתי ליועצי משכנתאות שערך הבנק/יח"צ

משה לארי, מנכ"ל בנק מזרחי טפחות: "חיילי המילואים, שעזבו את שגרת חייהם, המשפחה, העבודה והלימודים לפני 9 חודשים והתייצבו כחומת מגן של המדינה מול האויב בחזית, ראויים יותר מכל להוקרה אמיתית, משמעותית ומתגמלת. עכשיו, זה הזמן שלנו להתגייס עבורם, לא רק בדיבורים אלא במעשים".

"לכן החלטנו בבנק מזרחי טפחות, בנק המשכנתאות הגדול במדינה, להעניק לחיילי מילואים, לוקחי משכנתאות עבור דירה ראשונה ולבעלי משכנתאות בטפחות, הטבה ייחודית ובלעדית עבורם, עבור כל אחד ואחת מהם - כי מגיע להם".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully