וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: בניינים בני שמונה קומות יוקמו ביישוב הזה שבשומרון

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 8:55

היסטוריה בשומרון: פרויקט הבנייה הרוויה הראשון בישוב עץ אפרים יוצא לדרך ויכלול לראשונה בניינים בני 8 קומות • הפרויקט יכלול 104 יחידות דיור בשמונה בניינים בני 4 עד 8 קומות ומרפסות עם נוף פתוח

עץ אפרים, שומרון, 10 ביוני 2020. ראובן קסטרו
עץ אפרים, שומרון, 10 ביוני 2020/ראובן קסטרו

פרויקט הבנייה הרוויה הראשון בישוב עץ אפרים, "נופי קדמא", יוצא לדרך ויכלול לראשונה בניינים בני 8 קומות. הפרויקט, פרי שיתוף פעולה בין החברות קדמא יזמות, פסל השקעות וחברת מיצר לפיתוח מקבוצת לי-אל שתשמש כקבלן ביצוע ראשי, יכלול 104 יח"ד בשמונה בניינים בני 4 עד 8 קומות, עם 2 דירות בקומה, שייבנו בבניה מדורגת בהתאם לתוואי ההררי במתחם. הדירות פונות כולן לנוף הפתוח של וואדי הישוב, ונהנות מתכנון מוקפד ומפרט טכני עשיר.

החברות ערכו השבוע אירוע לרגל התחלת הבנייה ויציקת רפסודה של הפרויקט בהשתתפות מקורבים, ספקים ועובדי החברות. גבריאל קלוגמן, הבעלים של חברת קדמא יזמות, ציין כי מדובר בפרויקט ייחודי בישוב שעד היום כלל בעיקר צמודי קרקע או בנייה סמי רוויה (דירות גן גג).

הישוב עץ אפרים הוקם בשנות ה-80 והוא כולל כ-2,500 תושבים. הוא ממוקם ליד הישוב אלקנה, משויך למועצה שער שומרון ונמצא כולו בטווח של גדר ההפרדה. הפרויקט הוא למעשה שכונה חדשה בישוב, כאשר עבודות הפיתוח והחציבה בהר החלו כבר לפני כשנה וחצי וכעת החלה הבנייה.

עץ אפרים, שומרון, 10 ביוני 2020. ראובן קסטרו
עץ אפרים, שומרון, 10 ביוני 2020/ראובן קסטרו

לדבריו של קלוגמן, "למרות המלחמה ותקופת אי הוודאות בענף כ-60 יחידות כבר נמכרו עוד בטרם החלה הבנייה, כאשר הרוכשים ברובם הם קהל דתי לאומי המגיע מהישוב עצמו והישובים הסמוכים וכן מערים כמו פתח תקוה, רעננה, גבעת שמואל וראש העין, כאשר הסיבה העיקרית היא איכות החיים שמציע הישוב במחירים נמוכים יחסית. כך לדוגמה, מחירה של דירת 6 חדרים בפרויקט עומד על כ- 2.7 מיליון שקל בעוד שבגבעת שמואל נמכרות דירות 6 חדרים במחירים הנעים סביב 4.3 מיליון שקל".

שי בוגנים, מנכ"ל חברת הביצוע מיצר לפיתוח מקבוצת לי-אל, ציין כי "המטרה היא לסיים את הפרויקט לקראת סוף 2025. העובדה שקבוצת ליאל מחזיקה חברת ביצוע עם סיווג ג' 5 ובנוסף היא מחזיקה בתאגיד עובדים זרים המספק עובדים מקצועיים לענף הבנייה תאפשר לה להשלים את הבנייה ביעילות ובאיכות גבוהה. נכון להיום קבוצת לי-אל בונה כקבלן משנה ליזמים וקבלנים אחרים בכ-60 אתרי בנייה לרוב לחברות הגדולות כמו שיכון ובינוי, עץ השקד הנדסה, תדהר, דניה סיבוס, פרשקובסקי, אלמוגים ועוד. פרויקט זה הינו הפרויקט הראשון שהחברה מבצעת כקבלן ראשי כחלק מתכנית ההתפתחות של הקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully