וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאות אפקה לקראת מייקאובר: שמונה בניינים חדשים בהשקעה של חצי מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 16:27

שיכון ובינוי נדל"ן ומטרופוליס מוציאות לדרך את "AFK" - פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ברחוב קהילת פאדובה, הכולל שמונה בניינים חדשים עם 292 דירות בנות 2-5 חדרים, דירות קרקע ופנטהאוזים

פרויקט afk קהילת פאדובה תל אביב. הדמיה: ויופוינט | עיצוב: מילבאואר אדרכלים,
פרויקט afk קהילת פאדובה תל אביב/הדמיה: ויופוינט | עיצוב: מילבאואר אדרכלים

בהשקעה של 500 מיליון שקל: שיכון ובינוי נדל"ן ומטרופוליס מוציאות לדרך את פרויקט ההתחדשות העירונית הענק - "AFK" ברחוב קהילת פאדובה בשכונת נאות אפקה א' - אשר כולל שמונה בניינים חדשים עם 292 דירות.

בפרויקט מפונות 128 יח"ד, המצויות בשלושה בניינים ישנים בני 4 קומות ו-8 כניסות שונות, שבמקומן יוקם מתחם אקסקלוסיבי עם שמונה בניינים חדשים בני 8-9 קומות ו-292 יחידות דיור בנות 2-5 חדרים, דירות קרקע ופנטהאוזים. החברות מודיעות כי 164 מכלל הדירות יוצעו למכירה. לאחרונה החל תהליך שיווק הפרויקט.

במסגרת הפרויקט תקום בין הבניינים שדרת פיתוח ירוקה, אשכול של ארבעה גני ילדים וחניון תת-קרקעי משותף לכל הבניינים. על תכנון הפרויקט הופקד משרד מילבאואר אדריכלים.

שכונת נאות אפקה מתחדשת

שכונת נאות אפקה א' הוקמה בראשית שנות ה-60. בלב השכונה קיים מרקם בנייה בצפיפות נמוכה ובגובה נמוך, בעוד שבדפנות השכונה, קיימים מתחמים של בנייה רוויה, ברובה בנייני שיכון ותיקים. מרכז השכונה שקט ובעל חזות ירוקה. בצד המערבי של השכונה, מרוכזים מבני ציבור - חלקם בעלי אופי עירוני-אזורי ולא שכונתי.

מספר גני הילדים ובתי הספר בשכונה, המדורגים בציונים גבוהים בדירוג הכלל-ארצי, לרבות התיכון הגדול בעיר, ליידי דיוויס, הופכים אותה לכתובת אידיאלית עבור משפחות. מכללת אפקה, הנמצאת בצידה המערבי של השכונה, מובילה להתפתחותו של שוק של דירות שותפים ודירות להשכרה.

"השותפות עם חברת שיכון ובינוי מסמלת את החזון המשותף"

אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס: "פרויקט AFK מהווה ציון דרך משמעותי נוסף בפעילות ההתחדשות העירונית של מטרופוליס. השותפות עם חברת שיכון ובינוי מסמלת את החזון המשותף להוביל מהלכי התחדשות עירונית משמעותית הן מבחינת רווחתם של הדיירים והן מבחינת התועלת הציבורית המשמעותית. זהו פרויקט מורכב ורחב היקף שדרש מאיתנו השקעה ומחויבות לאורך שנים - החל ממתן מענה לצרכים עירוניים ייחודיים, דרך בניית אמון ושיתוף פעולה הדוק עם הדיירים והנציגויות, ועד לליווי צמוד ואישי של כל משפחה. אני רואה בפרויקט הזה ביטוי מובהק לערכי הליבה של מטרופוליס - שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ומצוינות ללא פשרות".

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת שיכון ובינוי נדל"ן: "נאות אפקה היא אחת השכונות הוותיקות והאהובות בתל אביב. בתכנון הפרויקט, הקפדנו לשלב בין בניה חדשה ושירותים עירוניים מתקדמים לצד שמירה על אופי השכונה הקהילתי. בשנה האחרונה אנחנו רואים האצה של פרויקטי התחדשות עירונית בערי המרכז, ואנחנו נרגשים להתחיל לשווק את אחד המעניינים שבהם".

מטרופוליס ושיכון ובינוי מיוצגות על ידי משרד מ. פירון. בעלי הדירות בקהילת פאדובה 19 ו-21 מיוצגים על ידי עורכי הדין אבי ארד, ורד איתני ועידו לס ממשרד גולדפרב זליגמן. בעלי הדירות בפאדובה 23 מיוצגים על ידי עורכי הדין יהודה טוניק ואודי נולמן ממשרד יהודה טוניק ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully