וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחצית הראשונה של השנה: שיכון ובינוי מכרה יותר דירות מב-2023 כולה

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 15:57

שיכון ובינוי מדווחת כי מכרה 361 דירות במחצית הראשונה של 2024, במחיר ממוצע של 3.06 מיליון שקלים. מדובר בעלייה של 11% במחיר דירה ממוצעת לעומת התקופה המקבילה אשתקד • החברה מכרה פנטהאוז בשטח של 185 מ"ר תמורת כ-11.5 מיליון שקל

פרויקט הוד השרון של שיכון ובינוי. הדמיה: ויופוינט,
פרויקט הוד השרון של שיכון ובינוי/הדמיה: ויופוינט

שוק הדיור הישראלי ממשיך לטפס: שיכון ובינוי מדווחת היום (ג') את היקף הדירות שנמכרו במחצית הראשונה של השנה ואת מחירן הממוצע. הנתון הבולט: במחצית הראשונה של שנת 2024, החברה מכרה יותר דירות מאשר כל שנת 2023.

על פי הנתונים, שיכון ובינוי מכרה במחצית הראשונה של השנה 361 יחידות דירות, בסכום מצטבר של 1.1 מיליארד שקלים, קפיצה חדה של כ-167% לעומת 135 דירות בסכום כולל של 373 מיליון שקלים שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד.

תמהיל הדירות שנמכרו מגוון - החל מדירות שני חדרים ועד לפנטהאוזים - כאשר המחיר הממוצע לדירה במחצית הראשונה של 2024 עמד על כ-3.06 מיליון שקלים לדירה. מדובר בעלייה של 11% לעומת מחיר דירה ממוצע של 2.76 מיליון שקלים שמכרה החברה במחצית הראשונה של 2023.

פנטהאוז בתל אביב נמכר ב-11.5 מיליון שקל

נתוני המכירות מצביעים על עלייה משמעותית בביקוש לדירות באזורים שונים ברחבי הארץ, לרבות באזורים שנתפסים כבטוחים יותר.

על פי נתוני שיכון ובינוי, במחצית הראשונה של השנה כ-175 דירות נמכרו בפרויקט חלומות בבן שמן, כ-30 דירות בפרויקט DREAMS בהוד השרון וכ-30 דירות בפרויקט חלומות גן בעברית בראשון לציון. יתר הדירות שנמכרו ע"י שיכון ובינוי פזורים במגוון הפרויקטים, כגון חלומות גבעת זמר שבחיפה, בפרויקט חלומות פארק הים בבת ים ובפרויקט The Eastern בדרך השלום ת"א.

בין הדירות שנמכרו גם דירה ברחוב שדרות סמאטס בגדול 155 מ"ר שנמכרה מחיר של כ-8.8 מיליון ודירה נוספת במגדל פרי מגדים, בשכונת נחלת יצחק, דירת פנטהאוז בשטח של 185 מ"ר שנמכרה במחיר של כ-11.5 מיליון שקל.

דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן. ליאור מויאל,
דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן/ליאור מויאל

"התוצאות המרשימות משקפות את ההשקעות האסטרטגיות שלנו בשיווק, בתכנון ובפיתוח פרויקטים חדשים" מציין סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי, דן מויאל.

"ניתן לראות כי המשקיעים בענף הנדל"ן מכירים בזה שאין תחליף בטווח הארוך להשקעה נדל"נית. זאת בהתבסס על היחסיות הקבועה של ביקוש והיצע ומחירי הדירות שנמצאים באופן קבוע במגמת עליה, בנוסף למעגל רוכשי דירה ראשונה ומשפרי הדיור".

"הגידול במכירות מיוחס גם לעלייה בביקוש לדירות חדשות בשל התפתחות השכונות החדשות ושיפור התשתיות באזורי הפעילות שלנו" מסכם מויאל. "אנחנו גאים להוביל את השוק ולספק פתרונות דיור איכותיים שמתאימים לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו. חברת שיכון ובינוי מראה עוצמה גם בתקופות ביטחוניות מאתגרות וממשיכה לפתח ולשווק פרויקטים חדשים ומרגשים ומבטיחה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את התמורה הטובה ביותר בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully