וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילת השנה: החברה הזו מכרה 250 דירות ב-750 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 12:50

על אף המלחמה וסביבת הריבית הגבוהה, חברת הנדל"ן קטה גרופ מדווחת על שיא חדש: מכרה 250 דירות מתחילת השנה, בתמורה כוללת של כ-750 מיליון שקל, ב-20 פרויקטים של החברה במרכז הארץ

פרויקט של קטה גרופ. הדמיה: ויופוינט עבור כנען שנהב אדריכלים,
פרויקט של קטה גרופ/הדמיה: ויופוינט עבור כנען שנהב אדריכלים

קבוצת הנדל"ן קטה גרופ מודיעה הבוקר (ב') כי שברה שיא חדש של מכירת דירות - עם מכירה של 250 יחידות דיור מתחילת השנה, בתמורה כוללת של כ-750 מיליון שקל, ב-20 פרויקטים של החברה במרכז הארץ.

מבחינת החברה, מדובר בעליה בשיעור של כ-43% במספר הדירות שמכרה ביחס לחציון הראשון של שנת 2023 בו מכרה 147 דירות. החברה משווקת כיום עוד כ-300 דירות בפרויקטים אלו, הממוקמים בפתח תקווה, הוד השרון וגליל ים.

כזכור, לפני כחודשיים, פרצה קטה גרופ גם לשוק התל־אביבי, עם זכייה בקרקע לבניה מידית במתחם תע"ש השלום. המתחם כולו משתרע על פני כ-55 דונם ויכלול סך של 1,100 יחידות דיור בין הרחובות דרך השלום, עליית הנוער וחפץ חיים, בבנייה של 7-9 קומות ושני מגדלים שיתנשאו לגובה של 23 ו-50 קומות. החברה צפויה להתחיל בשיווק הפרויקט בחודשים הקרובים.

פרויקט סלנט של קטה גרופ. הדמיה: סטודיו קוביה,
פרויקט סלנט של קטה גרופ/הדמיה: סטודיו קוביה

גיל קטה, מנכ"ל ובעלי קטה גרופ ציין: "בחציון הראשון של השנה מכרנו 250 יח"ד בתמורה לכ-770 מיליון שקל והשיא עוד לפנינו. העלייה המשמעותית במכירות שאנו חווים באה לידי ביטוי בכל הפרויקטים של החברה: הן בפתח תקווה והן בגליל ים ובהוד השרון. אחד הפרויקטים העתידיים המשמעותיים מבחינתנו הוא פרויקט תע"ש השלום, פרויקט אסטרטגי לחברה צעירה כמונו. אנחנו צופים שמחירי השיווק שם יחצו את מחירי 55 אלף שקל למ"ר. נערכנו מראש כדי לשווק פרויקטים בייחוד בעת הזאת כשהביקושים גוברים. בנוסף, אחד הפרויקטים החשובים שאנחנו מקדמים בימים אלה הוא KATA-IDOL בקריה האקדמית פתח תקווה, שכונה חדשה שתהיה מהאיכותיות ביותר בעיר".

קטה הוסיף: "בחודש האחרון קיבלנו את אישור המדינה להקמת תאגיד כח אדם, שיאפשר לנו לתת מענה לבעיית הפועלים שנוצרה כתוצאה מהמלחמה ואפילו עוד קודם לכן, וכדי שנוכל למסור פרויקטים קיימים בזמני השיא להם אנחנו רגילים, להקדים ואף לייצר פרויקטים חדשים, תוך שאנו פועלים לפתוח לשיווק פרויקטים נוספים עוד השנה. ואכן מסרנו מכתב על הקדמת מסירה ל-5 פרויקטים שצפויים להסתיים בחצי שנה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully