וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת אמון של שוק ההון: חברת הנדל"ן הזו גייסה אג"ח ב-80 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 11:12

גיוס אג"ח מוצלח לקבוצת גשם החזקות: נרשמו התחייבויות מוקדמות של משקיעים בסך של כ-124.5 מיליון שקל. מתוכן, בחרה החברה לקבל התחייבויות מוקדמות של כ-80 מיליון שקל בשיעור ריבית של 9.14% לשנה

גשם החזקות. יח"צ,
גשם החזקות/יח"צ

תוצאות מוצלחות למכרז המוסדי שיזמה קבוצת גשם החזקות לטובת הרחבת פעילותה העסקית. הקבוצה, שלה התחייבויות עודפות בסדר גודל של כ-125 מיליון שקל, מודיעה הבוקר (ב') כי בחרה לקבל מתוכן התחייבויות מוקדמות בהיקף של כ-80 מיליון שקל, למטרות צמיחה ואיתור הזדמנויות עסקיות, מימון מחדש וכן לשם העמדת הון עצמי לכניסה לליווי וביצוע של פרויקטים חדשים של הקבוצה.

חברת גשם למשתכן, מבית קבוצת גשם החזקות, פרסמה ב-30 במאי תשקיף להשלמה ותשקיף מדף וביום 9 ביולי פרסמה תיקון לתשקיף להנפקת אגרות חוב (סדרה א') בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ בהיקף של כ-80 מיליון שקל. במסגרת הנפקת אגרות החוב (סדרה א') אשר נוהלה על ידי אוריון חיתום בע"מ, נערך מכרז בקרב משקיעים מסווגים לקבלת התחייבויות מקודמות בנוגע לשיעור הריבית שתשאנה אגרות החוב (סדרה א').

ביום חמישי האחרון (11.7) נפתחו המעטפות כאשר הוגשו לגשם למשתכן התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים בסך של כ- 124,504,000 מיליון שקל, מתוכן כאמור בחרה החברה לקבל התחייבויות מוקדמות של כ-80 מיליון שקל בשיעור ריבית של 9.14% לשנה.

ריבית הסגירה כאמור תהווה את שיעור הריבית המרבי שתישאנה אגרות החוב (סדרה א') במסגרת ההנפקה לציבור, ככל שתתקיים, אשר תיעשה במסגרת פרסום הודעה משלימה בדרך של הצעה אחידה. יודגש כי שיעור הריבית הסופי יקבע במסגרת ההצעה לציבור, ככל שתתקיים.

פרויקט הנשיא בוטיק של גשם החזקות. עמית אלדד,
פרויקט הנשיא בוטיק של גשם החזקות/עמית אלדד

הגופים אשר ליוו את הנפקה היו ממשרד עו"ד שמעונוב ושות', אוריון חיתום בע"מ ומשרד רו"ח BDO.

קבוצת גשם למשתכן הינה חברת יזמות וביצוע בסיווג ג' 5 הגבוה ביותר (באמצעות חברה מוחזקת), הפועלת בפריסה נרחבת ברחבי ישראל, בתחומי המגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות. גשם למשתכן מוחזקת על ידי היזמים יוסי מזרחי ושמגר ואקנין (50% כ"א) והיא הוציאה אל הפועל פרויקטים בהיקפים נרחבים של אלפי מ"ר, הנמצאים בשלבים שונים של עתודות קרקע, תכנון, ביצוע ומסירה.

כיום גשם למשתכן בונה ומתכננת אלפי יח"ד במתכונת שוק חופשי, מחיר למשתכן, מחיר מופחת וכן פועלת בתחום ההתחדשות העירונית. כל המיזמים מתקיימים תוך ליווי ושיתוף פעולה הדוק עם הבנקים וחברות הביטוח המובילות במשק.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully