וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיגוניות ו-20 ממ"דים חדשים: חברת שתית תורמת למיגון המדינה

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 9:48

ממגנת את ישראל: חברת הנדל"ן שתית סיימה בימים האחרונים פרויקט להצבת מיגוניות ברחבי הארץ, שכולו תרומה לחיילים ולתושבים. שלום שטרית: "לקחנו על עצמנו לבנות בכל אחד מהאתרים שלנו כ-10 מיגוניות"

100 מיגוניות ו-20 ממ"דים של חברת שתית ברחבי הארץ. באדיבות חברת שתית,
100 מיגוניות ו-20 ממ"דים של חברת שתית ברחבי הארץ/באדיבות חברת שתית

זו לא פעם ראשונה שאנחנו מפרסמים כתבה על התגייסות של חברת שתית מאז השבעה באוקטובר למען החיילים, המפונים וכלל תושבי ישראל. בתחילת המלחמה העמידה החברה, בהובלת העומד בראשה שלום שטרית, פוד-טראק בשלושה מוקדים שונים בדרום ובצפון והאכילה מאות חיילים בכל יום.

כחלק מהחזון הציוני של החברה לבנות וליישב את הארץ, ולסייע בכל מה שרק ניתן בזמנים קשים אלו - החברה משלימה בימים אלו פרויקט שהחלה מיד אחרי ה-7 לאוקטובר, פרויקט מיגוניות ברחבי הארץ.

החברה הקימה במהלך שבעת החודשים האחרונים כ-100 מיגוניות וכ-20 ממ"דים, בצפון ובדרום, למען חיילי צה"ל ובימים אלו מסיימת את השינוע שלהם.

חברת שתית מאכילה מאות חיילים בשלושה מוקדים, בכל יום בדרום ובצפון. שתית,
חברת שתית מאכילה מאות חיילים בשלושה מוקדים, בכל יום בדרום ובצפון/שתית

שלום שטרית, בעלי החברה: "ב-8 באוקטובר הבנו מיד את הצורך של חברות פרטיות ואזרחים להתגייס למאמץ המדינה. אנחנו כחברה שפרוסה מהצפון עד הדרום, לקחנו על עצמנו לבנות בכל אחד מהאתרים שלנו כ- 10 מיגוניות, ולעזור מהיכולות שלנו, למען חיילי צה"ל. השבוע אנחנו מסיימים את המבצע לאחר ששינענו עם משאיות את המיגוניות לצפון ולדרום לפי הצורך. אני מרגיש סיפוק גדול וגאווה ישראלית לקחת חלק בפרויקט כזה. נמשיך לבנות את הארץ, ולספק לזוגות צעירים אפשרויות דיור", הוסיף.

שתית הינה חברת בנייה פרטית בענף הנדל"ן. החברה נוסדה בשנת 1988 ע"י מר שלום שטרית המכהן כמנכ"ל החברה. שתית עוסקת ביזמות וביצוע פרויקטים של נדל"ן למגורים, מסחר, משרדים ומלונאות ולה כיום צבר פרויקטים רב ברחבי הארץ בשווי של כ-5.5 מיליארד שקל. מחזורה הכספי מוערך בכ-1.5 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully