וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"שדרת המיליארדרים" של מנהטן: לא תאמינו בכמה נמכר פנטהאוז בן 5 קומות

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 9:30

פנטהאוז בן חמש קומות ב"שדרת המיליארדרים" של ניו יורק נמכר בסכום מדהים שהופך את העסקה ליקרה ביותר בתפוח הגדול מאז שנת 2022. המחיר מסתכם ביותר מ-116 אלף דולר למ"ר

הפנטהאוז שנמכר בשדרת המיליארדרים בניו יורק. OKO Group, אתר רשמי
הפנטהאוז שנמכר בשדרת המיליארדרים בניו יורק/אתר רשמי, OKO Group

שוק הנדל"ן של ניו יורק חגג השבוע את העסקה היקרה ביותר בתפוח הגדול מאז שנת 2022: פנטהאוז מרהיב בן חמש קומות, הממוקם בלב "שדרת המיליארדרים" המפורסמת של מנהטן, מול מגדל טראמפ, נמכר במחיר מטורף של 135 מיליון דולר (כמעט חצי מיליארד שקל). לפי סוכנות הידיעות האמריקאית Bloomberg שפרסמה לראשונה את הידיעה, הנכס מתפרס על 1,160 מ"ר סך הכל, כך שהמחיר מסתכם ביותר מ-116 אלף דולר למ"ר.

הפנטהאוז ממוקם מעל מלון אמאן בניו יורק שנפתח לפני כשנתיים בבניין היסטורי בשדרה. המגדל כולל 22 דירות סה"כ בין הקומות 15 עד 30. לדיירים כניסה פרטית וכן גישה לשירותי המלון, כולל שלושה אזורי הסעדה, חדר יינות וספא, וכן שירותי שמרטפות וחדרי מסיבות. בנוסף לעסקה הנוכחית, חמש יחידות דיור קטנות יותר נמכרו כבר סביב ה-50 מיליון דולר כל אחת.

בניין המלון בו ממוקם הפנטהאוז. OKO Group, אתר רשמי
בניין המלון בו ממוקם הפנטהאוז/אתר רשמי, OKO Group

עיצוב הפנים של הפנטהאוז תוכנן בקפידה ובהשקעה רבה. הרוכש העשיר ייהנה מנופים פנורמיים עוצרי נשימה של סנטרל פארק ושל קו הרקיע האייקוני של ניו יורק. בכל קומה ניתן למצוא חללים ייחודיים, כמו מרפסת רחבה המשקיפה על הנוף העירוני, טרקלין פסנתר מרהיב, ומתחם אירוח שנראה כאילו נשלף מעמודי מגזין עיצוב.

בנוסף, הפנטהאוז מציע מערכות חכמות לניהול הבית, מערכות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר ומפתחי ענק מזכוכית שמאפשרים לאור השמש להציף את החלל ומשלימים את חווית המגורים היוקרתית. בקומה העליונה נמצא את גולת הכותרת של הנכס: בריכת שחייה פרטית המשקיפה על כל העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully