וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים על הגל: 11 דירות כבר נמכרו בפרויקט הזה, ביניהן פנטהאוז מטורף

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 16:11

החלה המכירה המוקדמת בקומפלקס המגורים והמסחר של קבוצת אלמוג ברמת הנשיא בבת ים. טרום המכירה המוקדמת, בפריסייל למקורבים, כבר נמכרו 11 דירות בשווי כולל של כ-36 מיליון שקל, ביניהן פנטהאוז עם בריכה

פרויקט ANNA BY ALMOG. הדמיה: Olin,
פרויקט ANNA BY ALMOG/הדמיה: Olin

קבוצת אלמוג מודיעה כי החלה בשיווק דירות בקומפלקס המגורים והמסחר החדש שבנייתו החלה לאחרונה - ANNA BY ALMOG. הפרויקט הנבנה במסגרת התחדשות עירונית בהליך פינוי בינוי במתחם הנמצא בפינת הרחובות הרב מימון ואנה פרנק בבת ים.

כבר בשלב זה, מדווחת החברה על התעניינות רבה בפרויקט - לאחר שמכרה 11 דירות במכירה שקטה, טרום היציאה הרשמית לפריסייל, בשווי כולל של כ-36 מיליון שקל. בין הדירות שנמכרו - ניתן למצוא פנטהאוז מרשים של 6 חדרים עם 4 כיווני אוויר, בקומה ה-23 בשטח של כ-200 מ"ר, כ-114 מ"ר מרפסות עם בריכה מרהיבה. פנטהאוז נוסף בפרויקט, הנחשב ייחודי לאזור, משווק בימים אלו בעלות של כ-7.5 מיליון שקל.

פרויקט ANNA BY ALMOG. הדמיה: Olin,
פרויקט ANNA BY ALMOG/הדמיה: Olin

הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו, יכלול 128 דירות חדשות בשני בניינים מודרניים - מגדל מגורים בן 24 קומות לצד בניין נוסף בן 12 קומות, אלו יבנו מעל קומת מסחר במפלס הרחוב בשטח של כ-700 מ"ר, וקומת מבני ציבור של כ-1,700 מ"ר. לכל בניין תהיה כניסה נפרדת, שני לובאים מעוצבים וארבעה מרתפי חניה תת קרקעית.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3-5 חד', דירות גן תלויות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של כ-74 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ-17 מ"ר, חניה ומחסן מוצעת למכירה החל מ-2,430,000 שקל.

בתקופת המכירה המוקדמת מוצעת לרוכשים האופציה לשלם 15% ממחיר הדירה במעמד החוזה, ולקבל הטבת הלוואת קבלן בגובה של עד מיליון שקל ללא ריבית והצמדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שכונת רמת הנשיא בת ים. מדלן,
שכונת רמת הנשיא בת ים/מדלן

פרויקט ANNA BY ALMOG ממוקם כאמור, בשכונת רמת הנשיא הוותיקה בבת-ים, בצומת הרחובות אנה פרנק והרב מימון בקרבה לצירי תחבורה מרכזיים ותחבורה ציבורית מהירה כדוגמת הרכבת הקלה, ונהנה ממוסדות תרבות וחינוך מהטובים שיש, עשרות גני ילדים, בתי ספר יסודיים, מתקני ספורט, קניון בת ים הסמוך ושפע של מרכזי קניות, תרבות, בילוי ופנאי, בתי כנסת ושירותי קהילה ותיקים ומגוונים אשר נמצאים כולם בסביבת הפרויקט.

הפרויקט מציע גם שטחי מסחר להשכרה. באזור הקומפלקס והסביבה יש מחסור ממשי בשטחי מסחר, שדרת המסחר בפרויקט עתידה לענות על הצורך ההולך ומתגבר של בעלי עסקים באזור. בקומת הקרקע נמצאת שדרת מסחר המציעה כ-6 חנויות בגדלים שונים, מעל קומת המסחר יאוכלסו מחלקות של עיריית בת-ים דבר שיוביל לתנועה יומיומית של מבקרים מתחלפים.

רקפת להב, סמנכ"ל שיווק בקבוצת אלמוג: "זהו הפרויקט הראשון של קבוצת אלמוג בבת ים ויש לו חשיבות מיוחדת עבורנו. בסמוך להריסת הבניינים החלה אצלנו מכירה שקטה של הפרויקט למקורבים ובזמן שיא נמכרו 11 דירות, כאשר אחת מהן הינה דירת פנטהאוז. הפרויקט שתוכנן ע"י האדריכל אילן פיבקו, מציג ארכיטקטורה יוצאת דופן בפרויקט מודרני של עירוב שימושים במיקום נהדר, המעניק איכות חיים ברמה גבוהה לכל המשפחה. בשבועות האחרונים הפרויקט מייצר התעניינות רבה בקרב תושבי בת-ים והסביבה ומכירת הדירות עוד טרם היציאה הרשמית לשיווק יעידו על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully