וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד תחקיר הטבח בבארי: החלה הריסת בתי המגורים שנפגעו בשבעה באוקטובר

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 12:28

ממשיכים בהריסות המבנים ביישובי העוטף: לאחר השלמת הריסות המבנים הציבוריים בקיבוץ בארי, החלו השבוע בהריסות בתי המגורים מהם נרצחו ונחטפו תושבים. מדובר בעשרות בתים

הבית של פסי, קיבוץ בארי. משה שי, פלאש 90
הבית של פסי, קיבוץ בארי/פלאש 90, משה שי

כחודש לאחר שיצאו לדרך הריסות המבנים שנפגעו או נשרפו בקיבוץ בארי, כחלק מתכנית הממשלה השיקום של יישובי עוטף עזה - קבוצת טלאור כראדי, שנבחרה במסגרת מכרז לנהל ולבצע את הפרויקט, מודיעה על התחלת השלב השני הכולל את הריסת בתי מגורים בקיבוץ שנפגעו בשבעה באוקטובר, מהם כזכור נרצחו ונחטפו תושבים.

השלב השני כולל גם הריסה של עשרות בתים בשכונת הזיתים בבארי, שנפגעה קשות בטבח ה-7 באוקטובר. במקביל לעבודות בבארי, קבוצת טלאור כראדי מעדכנת כי החלו היום (ג') עבודות ההריסה בקיבוץ רעים.

עד כה נהרסו במסגרת השלב הראשון 11 מבנים קהילתיים בקיבוץ בארי, ביניהם המתפרה המיתולוגית של הקיבוץ אותה ניהלה במשך 30 שנה חברת הקיבוץ תמי סוכמן ז"ל שנרצחה באכזריות ב-7 באוקטובר, חדר האוכל הישן, הגלריה וחנות הקיבוץ.

החלה הריסת מבני המגורים בקיבוץ בארי. יח"צ,
החלה הריסת מבני המגורים בקיבוץ בארי/יח"צ

"ההחלטה על איזה מבנים ייהרסו ומתי בדיוק נעשתה ותמשיך להיעשות בתיאום ובהסכמת חברי הקיבוץ. אנו מודעים לרגישות הרבה שבפרויקט ההריסות בעוטף ועושים כל מה שניתן על מנת להקל על התושבים, זאת לצד ביצוע ההריסות ברמה ההנדסית המקצועית והטובה ביותר", מסביר ליאור כראדי. מנכ"ל הקבוצה.

"אופן ההריסה הותאם לתנאי השטח על מנת לא לפגוע בשבילים ושטחים ירוקים בקיבוץ", מוסיף מנהל הפרויקט מטעם קבוצת טלאור כראדי, אלכס בראייב. "יש תוכנית עבודה מסודרת ומתואמת עם כל הנוגעים בדבר על מנת לבצע את עבודות ההריסה לשיקום בצורה הבטוחה ביותר תוך שמירה על הקיבוץ". .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully