וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמלי: פרויקט יפו-תל אביב יעניק חסות למחלקת הנוער של מכבי יפו

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 8:38

חברות הנדל"ן הבונות את פרויקט "יפו תל אביב" בשטח שבו שכן בעבר אצטדיון מכבי יפו יעניקו חסות למחלקת הנוער של מכבי יפו בכדורגל, המונה כיום כ-200 ילדים • הפרויקט שכבר נמצא בשלבי חפירה ודיפון יכלול 631 יחידות דיור שיוקמו ב-14 בנייני בוטיק

מחלקת הנוער של מכבי יפו בכדורגל. אבי כהן,
מחלקת הנוער של מכבי יפו בכדורגל/אבי כהן

החברות צמח המרמן, לוינשטין וקבוצת דוניץ-אלעד, יזמיות פרויקט "יפו-תל אביב" הממוקם במתחם בו שכן בעבר אצטדיון קבוצת הכדורגל מכבי יפו, נותנות חסות למחלקת הנוער של מועדון הכדורגל. החסות תכלול בין היתר את חולצות השחקנים והתיקים של קבוצות המחלקה, עליהם יתנוסס הלוגו של הפרויקט "יפו תל אביב - השכונה החדשה של העיר", וכל ילד שיירשם למועדון יקבל אותם.

מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי יפו מונה כיום כ-200 ילדים ועומדת בפני התפתחות מקצועית גדולה. קבוצת הבוגרים של המועדון משחקת כיום בליגה הלאומית וחברה קבועה בצמרת הליגה עם שאיפות להעפיל בקרוב לליגת העל.

החברות צמח המרמן, לוינשטין וקבוצת דוניץ-אלעד יבנו את פרויקט "יפו-תל אביב" במרכז יפו בין הרחובות היינריך היינה (ציר שלבים), נס לגויים, נחל שורק ונחל עוז. הפרויקט שכבר נמצא בשלבי חפירה ודיפון יכלול 631 יחידות דיור שיוקמו ב-14 בנייני בוטיק בני 6-8 קומות. הוא ייבנה במסגרת הקמת שכונה חדשה בעיר תל אביב יפו, עם כל התשתיות החדשות, מוסדות הציבור והקהילה ועוד. הרובע כולו יכלול כ-1,500 דירות חדשות, שטחי מסחר מלווה רחוב, קאנטרי קלאב ומרכז קהילתי, שטחי ציבור פתוחים, מוסדות חינוך וציבור, וריאות ירוקות.

הדמיה: פרויקט יפו תל אביב של צמח המרמן לוישטין ודוניץ אלעד. מילבאואר אדריכלים 3dvision,
הדמיה: פרויקט יפו תל אביב של צמח המרמן לוישטין ודוניץ אלעד/מילבאואר אדריכלים 3dvision

אסף יוגב סמנכ"ל השיווק של חברת דוניץ אלעד, השותפה ביחד עם החברות צמח המרמן ולוינשטין בפרויקט יפו תל אביב ציין כי "החברות שמחות ללוות את מועדון הכדורגל מכבי יפו, ולהשקיע בדור העתיד של הקבוצה בכלל והנוער בפרט. בתור יזמים הבונים פרויקט מגורים בשכונה חדשה הנבנית במקום בו שכן האצטדיון המיתולוגי של מכבי יפו, וכחלק מחזון מתפיסת העולם שלנו לפיתוח קהילות משגשגות כערך מוסף מרכזי בהקמת שכונות מגורים, אנו רואים את החיבור ושיתוף הפעולה עם מועדון מכבי יפו טבעי . אנו מאחלים בהצלחה למועדון הכדורגל, אנחנו איתכם עם כל הלב".

מהנהלת מכבי יפו נמסר "כבוד למכבי יפו שחברות דוניץ אלעד, צמח המרמן ולוינשטין השותפות בפרויקט יפו תל אביב בחרו בשיתוף הפעולה המרגש הזה. אנחנו מפתחים את דור העתיד של המועדון הגדול והערכי הזה, תוך שימת דגש על חיבור לקהילה, למקום ולשורשים שלנו. שיתוף פעולה כזה יהיה מרגש ומעצים ואנחנו גאים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully