וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הטרגדיה והדוקו של נטפליקס: הבית המפורסם בקולורדו מצא סוף סוף קונה

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 8:27

לאחר תקופה ממושכת בשוק שכללה הורדת מחיר, מצא הבית הידוע לשמצה בקולורדו סוף סוף קונה. מדובר בבית בו התרחשה טרגדיה שהותירה צלקות עמוקות באומה האמריקאית כולה והייתה נושא לסרט דוקומנטרי של נטפליקס

משפחת ווטס. מתוך instagram, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחת ווטס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך instagram

למרות הטרגדיה הנוראית והסרט הדוקומנטרי בנטפליקס שחשף את סיפורו: הבית בפרדריק, קולורדו, שבו התרחשו מעשי הרצח המחרידים שביצע כריס ווטס באשתו ההרה ובשתי בנותיהם, מצא קונה.

הבית, שנבנה בשנת 2013, נרשם בתחילה למכירה באפריל במחיר של 775,000 דולר, כמעט 30% יותר מהמחיר בו נמכר לאחרונה בנובמבר 2022 - 600,000 דולר. אך לאחר מספר חודשים של חיפושים והורדת המחיר ל-749,500 דולר, נמצא הקונה המיוחל. לפי הניו יורק פוסט, הפרטים המדויקים לגבי מכירת הבית והזהות של הקונה התבקשו להישמר בסוד.

מה בדיוק קרה שם?

מאחורי דלתות וחלונות הבית היפהפה, שנראה תמים כלפי חוץ, מסתתר סיפור מזעזע שהותיר את הקהילה המקומית ואת האומה כולה בהלם ובכאב. כאמור, הטרגדיה נחשפה לעיני הציבור הרחב בסרט הדוקומנטרי של נטפליקס משנת 2020, "רצח אמריקאי: המשפחה מהבית הסמוך".

הסרט הביא את סיפורם של כריס ושאנן ווטס, זוג שנראה כלפי חוץ מאושר ושלם, אך מאחורי הקלעים התמודד עם משברים עמוקים שהובילו לאסון בלתי נתפס: כריס ווטס חנק את אשתו ההרה שנאן במהלך ויכוח שבו הודיע לה על כוונתו להתגרש והתוודה על רומן שניהל. לאחר מכן, חנק את שתי בנותיהם, בלה וסלסט, והשליך את גופותיהם למכלי נפט באתר העבודה שלו. הוא נשפט ונידון למספר מאסרי עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי.

לאחר מעשי הרצח, הבית נתקע בשוק במשך תקופה ארוכה. שכנים דיווחו על מבקרים רבים שהגיעו לצפות בנכס בו התרחש הפשע המזעזע, ואף מספר ניסיונות פריצה. הבעלים החדשים (מנובמבר 2022 כאמור) החזיקו בנכס במשך פחות מ-18 חודשים לפני שהחליטו למכור אותו. ייתכן שהפרסום והעניין הציבורי סביב הבית השפיעו על החלטתם.

במודעת המכירה של הנכס תואר הבית כמהמם ביופיו, עם מוסך לשלוש מכוניות, מטבח שף עם משטחי גרניט ותנורים כפולים, ונופים מקסימים להרי קולורדו. עם זאת, הרישום נמנע מלציין את הטרגדיה שהתרחשה במקום ומבקש להימנע מצילום תמונות או סרטונים בו.

הנרצחות: שאנן ווטס יחד עם שתי בנותיהם. יוטיוב, צילום מסך
הנרצחות: שאנן ווטס יחד עם שתי בנותיהם/צילום מסך, יוטיוב

היסטוריית הנכס מסובכת עוד יותר בשל שעבודים מרובים שהוטלו עליו לאחר מעשי הרצח, כולל תביעת מוות שלא כדין על סך 6 מיליון דולר שהגישו הוריה של שאנן, סנדרה ופרנקלין רזוצ'ק. שעבודים אלו הקשו על מכירת הנכס, אך נראה שהעניין נפתר כשהבית נמכר בסוף 2022.

כעת, הבית היפהפה הזה, עם ההיסטוריה הטראגית שלו, מצא סוף סוף קונה ומקווה להתחלה חדשה לאחר שנים של צער וכאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully