וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה המרגשת הגיעה: החל אכלוס המגדל הראשון בפרויקט הזה

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 11:31

קבוצת צרפתי שמעון מאכלסת את המגדל הראשון בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בבאר שבע. מגדל זה הוא חלק מהשלב הראשון בפרויקט הכולל 2 מגדלים בני 16 קומות עם 62 דירות בכל מגדל ובניין בן 14 קומות עם 52 דירות

הפרויקט של קבוצת צרפתי שמעון בשכונת נאות הדרים. צרפתי נאות הדרים,
הפרויקט של קבוצת צרפתי שמעון בשכונת נאות הדרים/צרפתי נאות הדרים

עשרות משפחות בהתרגשות שיא: קבוצת צרפתי שמעון הודיעה לאחרונה לרוכשי הדירות כי קיבלה טופס 4 והחלה לאכלס את המגדל הראשון בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" שהיא בונה בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע. מגדל זה הוא חלק מהשלב הראשון בפרויקט הכולל 2 מגדלים בני 16 קומות עם 62 דירות בכל מגדל ובניין בן 14 קומות עם 52 דירות.

הפרויקט כולו נבנה במספר שלבים וכולל כ-600 יח"ד בבניינים בני 14-20 קומות. החברה משווקת כיום את המגדל החמישי בפרויקט שיתנשא ל-20 קומות עם 73 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. גולת הכותרת של הפרויקט הן מרפסות הגינה התלויות בשטח של כ-24 מ"ר בכל דירה כסטנדרט, הגינות התלויות משלבות בין החוויה האורבנית לטבע ירוק ופסטורלי.

שכונת נאות הדרים ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע, צמוד לשכונת נווה נוי ובסמוך למתחם סינמה סיטי, Yes Planet ומרכז הקניות Mall7, ובסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, לכביש 6 ובקרבה ליציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר ולעיר הבה"דים. השכונה מתפרסת על פני כ-170 דונם ועתידה להכיל כ-1,200 משפחות.

הדמיה - פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" באר שבע. יח"צ,
הדמיה - פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" באר שבע/יח"צ

השכונה צפויה להתפתח באופן מאסיבי בשנים הקרובות ותכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי לרווח דיירי השכונה ועוד. ע"פ עיריית באר שבע, קיימת תוכנית רחבת היקף לטיפול בתוואי נחל ב"ש, תוקם טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדותיו, עם מסלולי אופניים ושבילי הליכה, שתחבר את שכונת נאות הדרים לפארק הנחל, הכולל כבר היום אגם פסטורלי, גני משחק לילדים וספורטק עם מתקני כושר.

אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון: "אנו שמחים ומתרגשים לאכלס את המגדל הראשון בפרויקט המיוחד הזה שהביא את בשורת הגינות התלויות לעיר. הרוכשים שנכנסים לדירות שלהם בימים אלה הם זוגות צעירים ומשפחות צעירות, משפרי דיור מבאר שבע והסביבה, מצמצמי דיור המגיעים מבתים פרטיים מישובים בסביבה במגוון גילאים. אני מברך אותם על כניסתם לדירה ומאחל להם הנאה מהמגורים בה ובשכונה שכבר הפכה לאבן שואבת לאוכלוסייה איכותית. אל מעגל הרוכשים הזה מצטרפים בתקופה האחרונה גם אנשי קבע, אנשי אקדמיה והייטק ועובדי תעשיות שונות מהאזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully