וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה בהנחה? מחיר מטרה? שירות חדש יעשה לכם סדר בתכניות הממשלה

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 11:14

מהלך חדש של משרד הבינוי והשיכון ישפר את השירות והמענה בכל הנוגע לתכניות הדיור השונות של הממשלה, ויקרא למיצוי זכויות • יותר שירותים יינתנו באופן מקוון, יוגדלו מספר הסניפים ברחבי הארץ, יתווספו סניפים ניידים בערים בהן לא היו בעבר סניפים ועוד

אתר ההרשמה להגרלות דירה בהנחה. אתר ההרשמה להגרלות דירה בהנחה, צילום מסך
דירה בהנחה? מחיר מטרה? שירות חדש יעשה לכם סדר בתכניות הממשלה/צילום מסך, אתר ההרשמה להגרלות דירה בהנחה

משרד הבינוי והשיכון, בהובלת שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מכריז הבוקר (ב') כי החל שלב הביצוע למהלך רחב ההיקף של משרד הבינוי והשיכון לשיפור השירות וקידום מיצוי הזכויות של הציבור לכלל התכניות לסיוע בדיור שאותן מציע המשרד.

בהליך מכרזי מוקפד נבחרו שלוש חברות מסייעות לתפעל את מערך השירות הגדול, הניתן לציבור מטעם המשרד, במטרה לתת מענה יעיל לאוכלוסייה במגוון רחב של ערוצי תקשורת להגברת הנוחות.
החברות שזכו במכרז: מילגם, אלונים מבית MGROUP ומעוף. בהליך המכרזי נבחנו החברות על פי קריטריונים שונים, בהם ניסיון קודם במתן שירותי הרשמה, יכולת להרחיב פריסה גיאוגרפית, והתרשמות ממידת המחויבות לשירות איכותי ומקצועי ועוד. עם תחילת הפעילות של החברות יורחב היקף השירותים והנגשתם לאזרחים רבים יותר.

בין השירותים אותן יציעו החברות; בקשות לסיוע בשכר דירה וקבלת זכאות לדיור ציבורי, מתן אישורי זכאות להשתתפות בהגרלות "דירה בהנחה", תכנית המענקים לרכישת דירה יד שנייה ו"דירה להשכיר", בקשות לסיוע לבניית ממ"ד במסגרת התוכנית למיגון אשקלון, יישום החלטות ממשלה קיימות וחדשות עם תקציב ייעודי כמו החלטה 550 למיצוי זכויות סיוע בשכר דירה במגזר הערבי ועוד.

אתר בנייה. ShutterStock
דירה בהנחה? מחיר מטרה? שירות חדש יעשה לכם סדר בתכניות הממשלה/ShutterStock

החברות יחלו במתן השירותים ב-5.8.24, כאשר בין בתאריכים 1.8.24 ו-4.8.24, בימי ההיערכות החברות החדשות, לא יינתנו שירותים במוקדים ובסניפים. בימים הקרובים יישלחו לאזרחים שכבר מקבלים שירות מהמשרד הודעות, באם החברה המספקת להן שירות תוחלף.

השירותים המשופרים שיסופקו על ידי החברות הנבחרות כוללים:

• הרחבת פריסת סניפים ברחבי הארץ, כך שיהיו נגישים יותר לזכאים מכל רחבי המדינה.
• הרחבת שעות פעילות, כדי לאפשר לזכאים לקבל שירות גם בשעות הנוחות להם.
• שירות רב ערוצי הכולל מענה טלפוני, שירות מקוון ואפשרות קבלת קהל פיזית בסניפים.
• שירות במגוון שפות, כך שכל זכאי יוכל לקבל שירות בשפה המועדפת עליו.

יודגש כי המעבר בין החברות המספקות שירות נעשה באופן אוטומטי, תוך שמירה על רציפות מלאה בטיפול בבקשות וזכאויות שונות, ולא דורש כל פעולה מטעם הציבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"סנונית ראשונה במהלך כולל של מיצוי זכויות"

יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "קורת גג היא צורך בסיסי לכל אדם ומשפחה, ולכן יצירה של מגוון רב של פתרונות ומענים לנושאי הדיור הוא יעד מרכזי שהצבתי למשרד. מהלך שיפור השירות לציבור הוא רכיב עיקרי במתן מענה בסיוע לדיור, כך שכל מי שזקוק לכך יוכל לקבל את הסיוע לו הוא זכאי באופן היעיל והאיכותי ביותר. אני קורא לכל האזרחים להסתייע בתכניות השונות שמהשרד מציע ולהגיע לביטחון בתחום הדיור".

יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "הרחבת אופני השירות, הזמינות והנגישות של שירותי הסיוע בדיור שמציע המשרד לאזרחים היא בליבת העבודה שלנו, כיוון ששירותים שאינם נגישים כאילו אינם קיימים. המשרד יצר אפיקי סיוע מותאמים למגוון שיטות דיור ויכולות כלכליות וכעת גם מרחיב ומתאים את השירות לאוכלוסייה הצומחת ולדרכי התקשורת המתחדשות. נמשיך לקדם את תחום הדיור באופן רוחבי, על כל ההיבטים הנדרשים, לרווחת הציבור".

ענבר מזוז שור, מנהלת המינהל לסיוע בדיור במשרד הבינוי והשיכון: "המשרד פועל בכל עת לתת שירות ומענה מיטבי מתוך ראיית הצורך הייחודי של כל אדם, מי בשירות דיגיטלי ומי בשירות פיזי. השירות המשופר שיינתן הינו סנונית ראשונה במהלך כולל של מיצוי זכויות לזכאים נוספים יחד עם משרדי ממשלה אחרים וכן עם הרשויות המקומיות שנרתמו גם הן לסייע בהרחבת השירות. זאת מתוך תפיסה של הזכאי במרכז ובכך שתפקידנו להגיע לכל זכאי פוטנציאלי ולא רק להמתין שהוא יגיע אלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully