וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוואתו של כוכב חברים נחשפה: הותיר מאות מיליונים ובתים מפוארים

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 10:14

בשנה שעברה עולם הבידור הזדעזע עם בשורת מותו של מת'יו פרי, שנמצא ללא רוח חיים בג'קוזי בביתו. בימים האחרונים נחשף העיזבון של השחקן האהוב, הכולל מעבר למיליונים הרבים גם נכסי נדל"ן יוקרתיים במיוחד

מת'יו פרי. Getty images, עיבוד תמונה
מת'יו פרי/עיבוד תמונה, Getty images

בשנת 2023, עולם הבידור הוכה בתדהמה עם הבשורה המרה על מותו של מת'יו פרי, השחקן האהוב שזכה לתהילה עולמית בזכות תפקידו כצ'נדלר בינג בסדרת הטלוויזיה הנצחית "חברים". עם מותו הפתאומי, שהתרחש בביתו המפואר ב-Pacific Palisades, לבבות רבים נשברו והמעריצים נותרו עם זיכרונות מתוקים מהשחקן המוכשר שהעניק להם רגעים בלתי נשכחים על המסך. נדגיש כי פרי התמודד לאורך חייו עם התמכרויות לסמים ואלכוהול.

בימים האחרונים נחשפה צוואתו של פרי, והעיזבון שהותיר מאחוריו מעורר השתאות. על פי הסאן הבריטי, מסמכי בית משפט שהוגשו לאחר מותו של השחקן מעריכים את הונו הנזיל בלמעלה מ-1.5 מיליון דולר, לצד קרן נאמנות קיימת המוערכת ביותר מ-120 מיליון דולר.

מעבר למיליונים הרבים שנצברו לאורך הקריירה המפוארת שלו, פרי הותיר גם פורטפוליו נדל"ן מרשים במיוחד, עם נכסים מפוארים ומבוקשים, מה שמעיד על ההבנה הגדולה של שלו בתחום השקעות הנדל"ן.

מאט לבלאנק, מת'יו פרי, דיוויד שווימר, "חברים" עונה 5. Getty Images / Handout, GettyImages
מאט לבלאנק, מת'יו פרי, דיוויד שווימר, "חברים" עונה 5/GettyImages, Getty Images / Handout

אחד הנכסים הבולטים בעיזבונו של פרי הוא ביתו המפואר ב-Pacific Palisades, אזור יוקרתי בלוס אנג'לס. הנכס, שנרכש במיליוני דולרים, מגלם בתוכו עיצוב מודרני ונוף עוצר נשימה המשקיף על האוקיינוס השקט. הבית כולל בריכה פרטית, ג'קוזי (שבו נמצא פרי ללא רוח חיים), חדרי שינה מרווחים ועיצוב פנים יוקרתי, המשלב נוחות וסטייל ייחודי. זה היה המקום בו פרי מצא את מותו (מה שכנראה רק יעלה את הערך שלו עוד יותר) וגילה לעולם את הצד הפחות זוהר של חייו האישיים. הבית מהווה תזכורת לחיים המפוארים שחי פרי, ולמאבקים הפרטיים שהתמודד עמם.

הבית עצמו הוא יצירת אמנות אדריכלית, עם חללים פתוחים, תקרות גבוהות וחלונות פנורמיים המכניסים אור טבעי רב. העיצוב הפנימי משלב אלמנטים מודרניים עם נגיעות קלאסיות, היוצרים אווירה חמימה ומזמינה. בנוסף, הגינה המטופחת והמרפסת הגדולה עם הנוף לאוקיינוס הפכו את הבית למקום מפלט מושלם עבור פרי.

בנוסף לביתו ב-Pacific Palisades, פרי החזיק גם נכסים יוקרתיים בהוליווד הילס, אזור הידוע ביוקרתו ובנופיו המרהיבים. אחד הנכסים הללו הוצע למכירה זמן קצר לפני מותו של פרי, ועורר עניין רב בקרב רוכשי נדל"ן פוטנציאליים. הנכס מציע נוף פנורמי על העיר לוס אנג'לס, ומשלב פרטיות ויוקרה בצורה מושלמת.

הנכסים של פרי בהוליווד הילס נחקרו ונבחרו בקפידה, והם מציעים חוויית מגורים יוקרתית ברמה הגבוהה ביותר. עם בריכות פרטיות, חדרי קולנוע ביתיים, חדרי כושר פרטיים ומטבחים מאובזרים לחלוטין, הנכסים הללו מסמלים את תשוקתו של פרי לאיכות ונוחות מרבית. בנוסף, המיקום האסטרטגי של הנכסים, בקרבת מוקדי תרבות ובידור, הופכים אותם לנכסים מבוקשים מאוד בשוק הנדל"ן.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

דאג לאנשים הקרובים אליו, ותרם גם לארגוני צדקה

לפי הסאן, הצוואה שהותיר פרי מגלה כי הוא דאג למספר אנשים קרובים אליו, ביניהם אביו ג'ון פרי, אמו סוזן מוריסון, אחותו למחצה קייטלין מוריסון וחברתו לשעבר רייצ'ל דאן. כל אלה זכו לחלק מההון והנכסים שהותיר אחריו. פרי, שהיה ידוע כאדם נדיב ודואג, דאג להבטיח שהאנשים הקרובים אליו יקבלו תמיכה כלכלית לאחר מותו.

הוא דאג להוריש חלק מהונו גם למספר ארגוני צדקה בהם תמך במהלך חייו, תוך הבטחת המשך התמיכה במטרות חשובות לו. הצעד הזה מצביע על הרצון להשאיר חותם חיובי בעולם ולהמשיך לעזור גם לאחר מותו. הירושה שהשאיר מעידה על היקף נכסיו ועל האכפתיות שלו כלפי יקיריו וקהילתו.

תמונה שפרסם מת'יו פרי עם אביו בעמוד האינסטגרם שלו, זמן קצר לפני מותו. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה שפרסם מת'יו פרי עם אביו בעמוד האינסטגרם שלו, זמן קצר לפני מותו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

מת'יו פרי היה תמיד פתוח לגבי מאבקיו עם שימוש בסמים ואלכוהול. בספר על חייו שפרסם בשנת 2022, הוא פתח את ליבו וסיפר על בעיות הבריאות שלו והמכשולים הרבים שניצבו בפניו. היום, ההומור והמורשת שהשאיר אחריו ממשיכים להדהד בלבבות מעריציו, חבריו ובני משפחתו, יחד עם השאלה הקשה כיצד והאם יכלו הדברים להסתיים אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully