וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהירות האפשרית: החברה הזו תצליח לבנות 120 דירות תוך שנה וחצי?

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 15:55

לפרויקט המדובר יש אמנם תב"ע בתוקף, אך תוקפה יפוג בחודש פברואר 2026 • אורון נדל"ן, שנבחרה לקדם את הפרויקט ותחליף יזם אחר שלא הצליח לקדמו, פועלת ביתר שאת על מנת לממש את התב"ע הקיימת

הפרויקט של אורון נדל"ן ביבנה. יח"צ,
הפרויקט של אורון נדל"ן ביבנה/יח"צ

האם זה אפשרי? אחרי שזכתה לפני כשנה בקידום פרויקט ברחוב האלון בעיר, אורון נדל"ן נבחרה לקדם פרויקט נוסף באותו הרחוב (האלון 17-23) והיא צפויה לבנות במסגרתו 120 יחידות דיור חדשות נוספות, אשר יתווספו לכ-200 יחד' אחרות שכבר נמצאות בשלב התכנון.

עם זאת, הפעם הפרויקט צפוי להיות מאתגר במיוחד, לאור העובדה שהוא מחזיק בתב"ע מאושרת שתוקפה יפוג בפברואר 2026. על מנת לממש את התב"ע הקיימת ולהימנע מסחבת נוספת בלוחות הזמנים, החלה אורון באופן מיידי בהחתמת הדיירים, ואף פנתה לרשויות התכנון במטרה לעשות כל הניתן כדי לקדם עבורם את הפרויקט במהירות האפשרית.

"נכנסנו לפרויקט הזה בידיעה שבעבר פעל בו יזם אחר, שנקלע עם הדיריים לסכסוך והפרויקט נתקע. הצלחנו לשחרר את הפרויקט מהיזם הקודם, להחתים במפגש אחד 83% מהדיירים וכעת אנו עומדים בפני האתגר המשמעותי ביותר- הוצאת היתר לפרויקט בתוך שנה וחצי בלבד", אומר גל קסטל, משנה למנכ"ל אורון נדל"ן.

גל קסטל משנה למנכל אורון נדלן. ליה יפה,
גל קסטל משנה למנכל אורון נדלן/ליה יפה

בפרויקט המדובר, צפויה אורון נדל"ן להרוס 24 יח"ד קיימות ולבנות במקומן 120 יח"ד, בשני מגדלים בני עד 16 קומות כל אחד. הפרויקט כולל בתוכו גם דרישה לפיתוח סביבתי לכיכר ולשטח הציבורי הפתוח הממוקם במקום.

בתחילת אותו הרחוב ביבנה (האלון 1-7) מקדמת אורון נדל"ן בימים אלה פרויקט התחדשות נוסף, במסגרתו היא מפנה 48 יח"ד ובמקומן יוקמו 202 יח"ד, הכוללות שטחי מסחר ומבני ציבור לגני ילדים.

את הדייירים מייצגת עוה"ד אירית ינקוביץ', ואת אורון נדל"ן מייצג עוה"ד אורן ארדמן, ממשרד עוה"ד שטייניץ, הרינג גורמן.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully