וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,083 דירות חדשות: העיר הזו נערכת להתחדשות ענק

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 13:54

הופקדה התוכנית להתחדשות עירונית ביהוד-מונוסון, במסגרתה תקים חברת ICR כ-1,100 יחידות דיור - מתוכן 192 יח"ד קטנות, ובנוסף 1,200 מ"ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ"ר עבור מבני ציבור וכ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח המתוכנן במרכז המתחם

תוכנית התחדשות למתחם בן צבי-כצנלסון ביהוד. הדמיה: אלכס לובימוב,
תוכנית התחדשות למתחם בן צבי-כצנלסון ביהוד/הדמיה: אלכס לובימוב

התכנית להתחדשות עירונית במסגרתה יתקיים פינוי-בינוי במתחם בן-צבי-כצנלסון ביהוד-מונוסון יוצאת לדרך. זאת, לאחר שהועדה המחוזית מרכז הפקידה את התוכנית, המבוצעת על ידי חברת ICR, בשיתוף פעולה מלא של עיריית יהוד-מונוסון.

התכנית ממוקמת בצומת הרחובות כצנלסון ומוהליבר, כאשר רחוב כצנלסון עתיד להוות ציר רוחב משמעותי בעיר, ויתחבר מזרחה עד לכביש 40, וזאת כחלק מהקמת שכונת "מגשימים" החדשה. היא כוללת התכנית כוללת הריסה ופינוי של כ-320 יח"ד לטובת בניית 1,083 יח"ד חדשות, מתוכן 192 יח"ד קטנות (בגודל של 55 מ"ר) ובנוסף 1,200 מ"ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ"ר עבור מבני ציבור ותוספת של כ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח המתוכנן במרכז המתחם. חלקה של ICR בפרויקט עומד על 894 יח"ד. הכנסות צפויות עבור חלקה של ICR בפרויקט: כ-1.5 מיליארד שקל.

מדובר בתוכנית שהיא חלק מתהליך התחדשות עירונית של האזור, כאשר תכנית זו משלימה את ההתחדשות של הרחובות כצנלסון ומוהליבר המרכזיים בעיר יהוד, ומאפשרת הקמה של שדרות עירוניות פעילות הכוללות מסחר, מדרכות רחבות ומוצלות, ותחבורה ציבורית המשרתת אותם.

"בראש סדר העדיפויות העירוני נמצא קידום התוכניות להתחדשות עירונית"

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: "מאז כניסתי לתפקיד הצבתי בראש סדר העדיפויות העירוני את קידום התוכניות להתחדשות עירונית. זאת, כדי להבטיח את איכות החיים של התושבים, בעיר מתחדשת ומתקדמת. הפרויקט המדובר במתחם בן צבי-כצנלסון הוא תוצאה של השקעה וחשיבה מרובות, שנועדו לתת מענה הן בהיבט התחבורתי והן בהיבט של בניה חדשנית בסטנדרטים גבוהים המבטיחים איכות חיים ובטיחות. בתהליך, יצרנו חיבורים ושיחות עומק על מנת להרחיב את שיתופי הפעולה עם הגורמים הרלוונטיים - אני שמח שהגישה שאותה אני מוביל תורמת להתנעה במהירות של הפרויקט ובכך מבטיחה את הישארות הדור הצעיר בעיר".

מורדי שבת, מנכ"ל ICR: "חברת ICR שמה לה ליעד להיות פעילה באזורי ביקוש הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים מבטיחים, שנהנים מנגישות תחבורתית מצוינת. אנו מאמינים בעיר יהוד שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסיה חדשה, צעירה ואיכותית. הפרויקט החדש, בו ICR תקדם הקמת 894 יח"ד מתוך כלל הדירות, הוא גדול וחשוב ויכלול תמהיל מגוון של יחידות קטנות המיועדות לזוגות צעירים, לצד דירות פנטהאוז מרווחות למשפחות, ושטחים משותפים לרווחת הדיירים - כל אלה תואמים באופן מלא את תפיסת העולם של ICR לחוויית מגורים הוליסטית".

התכנית נערכה על-ידי משרדי האדריכלים: סטודיו MA ודודי גלור אדר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully