וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו מותגי העל שיוקמו בטיילת של אחד מחופי הים האהובים בישראל

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 12:29

קבוצת הנדל"ן אורנים מודיעה היום על שורת המותגים שחתמו בקומת המסחר של פרויקט היוקרה SEA ONE שימוקם על חוף הים של ראשון לציון. הפרויקט כולל הקמת ריזורט יוקרתי לבני 60+ • שווי המרכז המסחרי בפרויקט מוערך בכ-250 מיליון שקל

פרויקט SEA ONE של קבוצת הנדל"ן "אורנים". הדמיה: 3DIVISION,
פרויקט SEA ONE של קבוצת הנדל"ן "אורנים"/הדמיה: 3DIVISION

קבוצת אורנים, החברה היזמית שייסדה את תחום מגורי היוקרה על קו החוף וחתומה על פרויקטים כמו רויאל ביץ', פנינת הים ותאומי הים על חוף תל אביב, וגלי ספיר בהרצליה פיתוח - מקימה לראשונה בישראל ריזורט יוקרתי לבני 60+, SEA ONE, על חוף ימה של ראשון לציון. הריזורט יכלול שדרה מסחרית שתשמש כטיילת של מסעדות ובעתי קפה בחלקו התחתון של הפרויקט. שווי הנכס המסחרי בפרויקט מוערך בכ-250 מיליון שקל. הצפי לאכלוס בתום 2024.

נכון להיום, בקומת המסחר של הפרויקט, ששטחה הכולל הוא 4,445 מ"ר, נחתמו עסקאות על כ-70% משטחי המסחר עם עסקים מובילים כגון: הסושיאל קלאב משדרות רוטשילד בתל אביב, מסעדת JOYA, רולדין, מקדונלד'ס, RE BAR, גלידת OTELLO, פיצה FURMANS, בורגר סטיישן, סופר הנחלה, היי קוקי וקנדילנד. בימים אלו, החברה נמצאת בשלבים מתקדמים לסגירת יתרת השטחים.

פרויקט SEA ONE של קבוצת הנדל"ן "אורנים". הדמיה: 3DIVISION,
פרויקט SEA ONE של קבוצת הנדל"ן "אורנים"/הדמיה: 3DIVISION

פרויקט SEA ONE נמצא בשלבי בנייה מתקדמים על חוף ראשון לציון ומציע חוויות מגורים של חופשה, עם דירות מפוארות ומאובזרות, נוחות מקסימלית ושירותי דיירים בסטנדרט של מלון 7 כוכבים: בריכות חיצוניות ופנימיות, מתחם WELLNESS וספא, חדר כושר משוכלל, חדרי יוגה ופילאטיס, אולמות הרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, מרכז עסקים וחדרי ישיבות, שירותי קונסיירז', תחזוקה וניקיון בדירות, שירותי כביסה ושירות היסעים.

בנוסף לחוויית המגורים, הדיירים בפרויקט ייהנו ממועדון חברים יוקרתי הכולל חוויות ותוכן אקסקלוסיבי, קולינריה, תרבות, ספורט, טיולים ועוד.

הדירות בפרויקט מגיעות בגדלים שונים, החל מ-50 מ"ר ועד 130 מ"ר, כולל דירות פנטהאוז ודירות גן עם נוף לים. המחיר ההתחלתי לדירת יחיד הוא 3 מיליון שקל, ודמי חברות חודשיים החל מ-8,700 שקל. המחיר ההתחלתי לדירה עבור זוג הוא 3.9 מיליון שקל, עם דמי חברות חודשיים החל מ-11,800 שקל. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי מור ועיצוב הפנים בוצע על ידי בינדרמן אדריכלים. היקף הפרויקט מוערך בכ-660 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

"קומת המסחר תהיה מהיוקרתיות שנראו בארץ"

לדברי שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים: "המתחם של קומת המסחר בפרויקט מופנה למיליוני המבקרים בחוף ראשון לציון, לתושבים בשכונות המגורים הסמוכות וכמובן לדיירי הפרויקט. חברת אורנים מתמחה בבניית מתחמי יוקרה על קו החוף מזה שנים רבות. בעזרת המומחיות הזו מוקם הריזורט היוקרתי ביותר שנראה בארץ, עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר, המשלב השראה מריזורטים בוטיקיים דומים בעולם. קומת המסחר תהיה גם היא מהיוקרתיות שנראו בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully