וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: מנכ"ל שיכון ובינוי התפטר וינסה לרכוש את השליטה בחברה

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 18:21

במכתב התפטרות ששלח לדירקטוריון הסביר תמיר כהן, מנכ"ל החברה ב-6 השנים האחרונות, כי "לאחרונה נוצרו נסיבות מיוחדות לפיהן אני מתרשם כי ביכולתי, יחד עם משקיעים אחרים, לרכוש חלק או את כל מניות השליטה בחברה"

יור שיכון ובינוי תמיר כהן. סיון פרג',
יור שיכון ובינוי תמיר כהן/סיון פרג'

חברת שיכון ובינוי, אחת השחקניות הבולטות בשוק הנדל"ן הישראלי, חווה היום (א') דרמה גדולה בעקבות הודעתו של מנכ"ל החברה בשש השנים האחרונות, תמיר כהן, כי בכוונתו לפרוש מהתפקיד. כהן מנמק את הסיבה: "לאחרונה נוצרו נסיבות מיוחדות ולפיהן אני מתרשם כי יש ביכולתי, יחד עם משקיעים אחרים, לרכוש חלק או את כל מניות השליטה בחברה אשר אני מאמין ביכולתה לצמוח באופן משמעותי". עזיבתו של כהן אינה מידית וצפויה להיארך כחצי שנה.

מהלך זה מגיע בעקבות הודעתו לפני כעשרה ימים של בעל השליטה בשיכון ובינוי, נתי סיידוף, שהחליט להגדיל את מעורבותו בקבוצה. סיידוף מונה כדירקטור, ובדרך להתמנות כיו"ר החברה. כהן מחזיק בכ-1% ממניות החברה, ואילו סיידוף בשליטה ובכ-41% ממניות החברה. בשנתיים האחרונות מחפש סיידוף רוכש לשליטה, ואף ניהל באחרונה מגעים למכירת השליטה בחברה עם קרן ברוש ואייפקס, שלא הבשילו.

במכתבו לעובדים כתב: "ברצוני להודיעכם כי החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל החברה, זאת לאחר שש שנות פעילות שבהן שיפרנו לאין ערוך את מצבה הכספי של החברה, קידמנו פרויקטים רבים, ורכשנו פעילויות משמעותיות לחברה".

"יחד עם זאת", הוא מוסיף, "העובדה כי בעל השליטה החליט להיות מעורב יותר בניהול החברה הובילה אותי למסקנה כי נכון וראוי בשלב זה יהיה שאקדם את המהלך כשאני מחוץ לחברה. ביליתי אתכם יותר מאשר ביליתי עם משפחתי ולעולם אנצור את זיכרונותיי אלה", הוא מסכם לעובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully