וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עננים רבותיי: שת"פ ייחודי להקמת חוות שרתים מהמתקדמות בישראל

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 14:13

במסגרת מזכר ההבנות שנחתם, HPE ישראל וחברת ServerZ כפר סבא - בבעלות קרדן ישראל-גבע ורני צים - יחברו יחד להצעת שירותי Co-Location במסגרת חוות שרתים חדשנית ומתקדמת בהשקעה של כ-350 מיליון שקל

חוות שרתים סרברז של קרדן גבע ורני צים. EVOLVE MEDIA,
חוות שרתים סרברז של קרדן גבע ורני צים/EVOLVE MEDIA

HPE ישראל וחברת ServerZ מכריזות היום (א') על שיתוף פעולה אסטרטגי לתמיכה בשירותי הענן ההיברידי של HPE - HPE GreenLake Cloud

במסגרת מזכר ההבנות שנחתם, HPE ישראל וחברת ServerZ (סרברז) כפר סבא - בבעלות קרדן ישראל-גבע ורני צים - יחברו יחד להצעת שירותי Co-Location במסגרת חוות השרתים החדשה של ServerZ. החווה, בהשקעה של כ-350 מיליון שקל ובקיבולת של 10 MW, תספק שירותי Co-Location ללקוחות HPE ישראל, כחלק מפלטפורמת HPE GreenLake.

הצורך בחוות שרתים בעלות תקנים בינלאומיים מחמירים גדל לאור ההתפתחות המהירה בשירותי הענן והשימוש הגובר ב-AI. בישראל קיים פער בין היצע חוות השרתים לבין הביקושים ההולכים וגוברים, הן מצד גופים עסקיים וממשלתיים והן מצד גופים פרטיים.

HPE GreenLake מאפשרת צריכת שירותים במודל ענן בכל מקום בו היישומים והנתונים נמצאים. הפלטפורמה מותאמת במיוחד ל-Workloads התובעניים ביותר בארגון, ומפשטת את ניהול הענן ההיברידי באמצעות ממשק אחד. היא מציעה אבטחה חזקה, יכולת גידול והתרחבות גמישה, ניהול מבוסס API ותמיכה באקוסיסטם רחב של שותפים טכנולוגיים, כמו גם מגוון פתרונות ארוזים מראש כגון Private Cloud, HPC ו-AI LLM. ל-HPE GreenLake יש יותר מ-34,000 לקוחות ברחבי העולם ויותר מ-3.8 מיליון מכשירי קצה מחוברים.

"בחזית הטכנולוגית של מחשוב ה-AI"

ענת וינטר-קליין, מנכ"לית HPE ישראל, ציינה: "מגמות השוק הישראלי מציגות צורך מובהק במערכות בעלות עוצמה גבוהה, זמינות מערכות עליונה והתאמה לתקני קיימות מחמירים. הפעלת HPE GreenLake Cloud במרכזי הנתונים של ServerZ מספקת ללקוחותינו חווית ענן קרובה יותר ומסייעת להאיץ את הטרנספורמציה לענן ההיברידי תוך אופטימיזציה של עלויות ומשאבים".

ערן לב, שותף בקרדן-גבע, הוסיף: "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם HPE ישראל ממקם את חוות השרתים שלנו בכפר סבא בחזית הטכנולוגית של מחשוב ה-AI. השילוב עם יכולות ההפעלה של HPE מאפשר פתרון ייחודי ומתקדם לחברות הייטק, גופי מחקר ואקדמיה וגופים ביטחוניים. אנו ערוכים לתת מענה לביקוש הגובר בשנים הקרובות".

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) היא חברת פתרונות edge-to-cloud המסייעת לארגונים להאיץ תוצאות על ידי מיצוי הערך מהנתונים שלהם. HPE, עם עשורים של עיצוב העתיד באמצעות חדשנות, מספקת פתרונות טכנולוגיים חכמים ופתוחים כשירות, כולל שירותי ענן, מיחשוב ביצועים גבוהים, AI, פתרונות קצה חכמים ועוד. למידע נוסף: www.hpe.com

סרברז היא חברת הדאטה סנטרס של קרדן ישראל-גבע ורני צים. החברה מקימה את ADVNACE - חוות השרתים המתקדמת שלה בכפר סבא, חווה תת קרקעית בהיקף של 10MWIT ועתידה להגדיל את קיבולת ייצור החשמל באתר בשנים הקרובות באמצעות הקמת תחנות השנאה פרטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully