וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיסריה זועמים על מכירת בתים לערבים: "גרות פה כבר 10 משפחות ערביות"

26.6.2024 / 11:47

אחרי שהשבוע הושלמה עסקת מכירה של אחד הבתים ביישוב היוקרתי לערבי ישראלי כחוק, התושבים יצאו לרחובות ומחו: "צר לנו שיהודי מוכר את הבית לערבי מבלי להתחשב בשכנים ובסביבה". צפו במחאות

בווידאו: המחאה של תושבי קיסריה/לפי סעיף 197

מחאות לא רק נגד נתניהו בקיסריה. תושבי היישוב היוקרתי יוצאים לרחובות במחאה נגד מכירת בתים לערבים. השבוע הושלמה עסקה של אחד הבתים המרכזיים ביישוב שנמכר לערבי ישראלי כחוק.

לפי הפרסומים ביישוב הרוכש הוא רופא ערבי קרוב משפחה של איש עסקים ערבי מוכר בתחום הקמעונאות. "מצד שני אולי נמכר למשפחת פשע", מנסים כבר חלק מהתושבים לתת תגובה לפחדים שלהם ללא שום אסמכתות רציניות, כמובן. גם אין שום מניעה חוקית ממכירה לישראלים.

השכנים יצאו עם רמקולים ודגלי ישראל בקריאה לבגידה נגד מוכר הבית ונגד החברה לפיתוח נכסי קיסריה שלטענתם "הפקירה" כבר עשרה בתים לערבים ישראלים.

"החברה לפיתוח קיסריה מוכנה למכור גם מגרשים חדשים לערבים - אז לא יעזור שום דבר. חוץ מזה בקיסריה כבר גרים 10 משפחות ערביות", טוענים בהודעות שעברו בין התושבים כולל מודעה גרפית תחת הכותרת: "נלחמים על הבית!". "צר לנו שיהודי מוכר את הבית לערבי מבלי להתחשב בשכנים ובסביבה", מסרו התושבים על העסקה.

המודעה שהועברה. יח"צ,
המודעה שהועברה/יח"צ

מהחברה לפיתוח קיסריה נמסר: "עצם הפניית הטענות לחברה לפיתוח קיסריה - בטעות יסודה. לחברה אין שום סמכות למנוע מאזרח ישראלי להתגורר בכל מקום שיבחר. לחפ"ק - כחברה פרטית אין כל סמכות חוקית להתערב בעסקה פרטית הנקשרת בין שני גורמים פרטיים. ככל שיש לאדם כלשהו מידע מסויים שלהערכתו עשוי למנוע אירועים שליליים, חשוב שיפנה את הדברים למשטרה או לכל רשות שלטונית מוסמכת אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully