וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה מדאיגה: הביקוש למתחמי אחסנה עקב רילוקיישן הכפיל את עצמו

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 9:54

נתונים שמפרסמת חברת אביה אחסנה מציגים תמונת מצב מדאיגה, לפי ישנה עלייה משמעותית בביקוש למתחמי אחסנה בעקבות רילוקיישן • שיעור הלקוחות השוכרים מתחמי אחסנה בשל מעבר לארץ אחרת עמד במאי האחרון על 10%

אביה אחסנה סניף כוכב יאיר. רונן טופלברג,
אביה אחסנה סניף כוכב יאיר/רונן טופלברג

דווקא שהאנטישמיות בשיאה: ניתוח הסיבות בגינן ישראלים עושים שימוש במתחמי אחסנה מעלה כי חלה עלייה משמעותית בשנה האחרונה בשימוש למתחמים אלו בעקבות רילוקיישן; שיעור הלקוחות השוכרים מתחמי אחסנה בשל מעבר לארץ אחרת עמד במאי 2024 על 10%, בהשוואה ל-5% בלבד במאי אשתקד. כך, עולה מנתונים שמפרסמת חברת אביה אחסנה.

מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת אביה אחסנה, מסביר את התופעה: "מעבר לסיבות הרגילות ליציאה לרילוקיישן, אנחנו מזהים שהמלחמה הממושכת בישראל, יחד עם היכולת של עובדים רבים לבצע את עבודתם באופן מקוון מרחוק, חיזקו את המגמה של עזיבת הארץ באופן זמני. רבים רואים בכך הזדמנות לשלב עבודה במקום בטוח יותר עם חוויית חיים וטיול".

"חלק מהפניות מגיעות אלינו גם מצד תושבים שפונו מבתיהם, ומעדיפים לעבור את התקופה הקרובה בחו"ל. רבים מהיוצאים לרילוקיישן שוכרים חדרי אחסנה על מנת לשמור על חפציהם האישיים והמשפחתיים בארץ בזמן השהייה במדינה אחרת".

מיכאל פורז מנהל שיווק אביה אחסנה מתחם כוכב יאיר. רונן טופלברג,
מיכאל פורז מנהל שיווק אביה אחסנה מתחם כוכב יאיר/רונן טופלברג

על מנת לחסוך בעלויות האחסנה, באביה ממליצים שלא לאחסן פריטי ריהוט ומכשירי חשמל שתופסים נפח רב, ומציעים ללקוחות למכור או אפילו למסור אותם, ולקנות חדשים לאחר החזרה לארץ.

סיבות נוספות שבגינן ישראליים שוכרים חדרי אחסנה הן: מעברים בין דירות (63%), צפיפות בבית (14%), שיפוץ (5%), אחסנה עסקית (8%) וכאמור רילוקשיין (10%).

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully