וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז בעל הדירה דרש עוד 3,200 שקל לחודש מהסיבה ההזויה הזו

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 10:31

משפחה בת 6 נפשות הגיעה להסכמות עם בעל דירה בנוגע להשכרתה. הכל הלך לפי התכנית, והצדדים כבר קבעו מועד לחתימה על החוזה - אבל אז, רגע לפני החתימה, הכל התפוצץ בגלל הדבר ההזוי שבעל הדירה ביקש מהם

אמא מתוסכלת יושבת על הספה וילדים משתוללים סביבה. ShutterStock
אמא מתוסכלת יושבת על הספה וילדים משתוללים סביבה/ShutterStock

כולנו יודעים עד כמה זה קשה למצוא דירה טובה להשכרה, שתענה על כל הצרכים שלנו ותרגיש כמו בית שנוכל לחיות בו וליצור זיכרונות. עכשיו, תנסו לעשות זאת כשאתם משפחה בת 6 נפשות.

סטורי שהתפרסם בעמוד האינסטגרם של יוצרת התוכן אפרת לקט הולך לעצבן אתכם, לפחות כמו שהוא עצבן אותי. המשפחה, שני הורים וארבעה ילדים, כבר מצאו את דירת חלומותיהם, כבר הגיעו להסכמות עם בעל הדירה, והתכוננו נפשית לעבור אליה - כאשר גם המחיר כבר נקבע ואף מועד החתימה על חוזה השכירות.

עם זאת, רגע לפני החתימה, כפי שנוכל לראות בשיחת הוואטס-אפ המצורפת - בעל הדירה החליט כי לא מתאים לו שיעברו שישה אנשים לדירה של שלושה חדרי שינה וסלון (לא היית ילד וישנת עם אחיך בחדר?!) והחליט להמציא להם סעיף הזוי לפיו יש לשלם 1,600 שקל נוספים על כל אדם מעל 4 נפשות.

הסטורי של אפרת לקט. efratleket@, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסטורי של אפרת לקט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, efratleket@

"אני שמח שהתרשמתם ושהבית התאים לכם", כתב בעל הדירה לאם המשפחה, "לאחר מחשבה ולאור העבודה שיש בבית שלושה חדרי שינה והריהוט שבו מתאים לארבעה אנשים, על כל אדם נוסף מעל ארבעה נבקש תוספת של 1,600 שקל לשכירות שעליה דיברנו".

אם המשפחה נותרה בלי מילים: "וואו, זה ממש מפתיע ומייקר בהרבה מהסכום שדיברנו עליו... לצערי לא נוכל לעמוד בעוד 3,200 שקל מעל מה שמופיע במודעה".

"אני מבין", בעל הדירה כתב (ממש תודה שאתה מבין), "תחשבו ותעדכנו, יש עוד מתעניינים".

נקווה רק שהם חשבו ועדכנו כבר, ולא השאירו אותו באוויר, כי יש עוד מתעניינים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully