וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף לכביש החוף: אושרה תכנית התחדשות ראשונה בשכונה הוותיקה בנתניה

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 17:19

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי ראשונה בשכונת סלע הוותיקה בנתניה. התוכנית כוללת הקמה של 3 מגדלים לאורך כביש החוף, 2 בניינים של 10 קומות, פארק ציבורי ושבילי הליכה

הדמיה: תכנית ההתחדשות הראשונה בשכונת סלע בנתניה. גיורא גור אדריכלים | הדמיה: evolve,
הדמיה: תכנית ההתחדשות הראשונה בשכונת סלע בנתניה/גיורא גור אדריכלים | הדמיה: evolve

שכונת סלע מתחדשת לראשונה: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מודיעה היום (ב') אישרה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי ראשונה בשכונה הוותיקה בנתניה, הכוללת הריסה של 8 בניינים ישנים עם 116 יחידות דיור סך הכל בין הרחובות פרייבורג, גליקסון, צייטלין ופרישמן.

התוכנית, שתקודם על ידי מינהל הנדסה להיתרי בניה, כוללת הקמה של 3 מגדלי מגורים לאורך כביש החוף, שני בניינים של 10 קומות לכיוון פנים השכונה, שטח ציבורי פתוח לטובת פארק ושטח של 1 דונם לטובת בניית מבני ציבור.

במסגרת התוכנית יקבל כל בעל דירה, דירה חדשה בבניין חדש עם מעלית ותשתיות חדשות, ממ"ד, מרפסת וחניה תת קרקעית. כמו כן, עיריית נתניה מחייבת את היזם בהעמדת קרן תחזוקה לבעלי הדירות במתחם ל-10 שנים.

שכונת סלע בנתניה לקראת מהפכה

התוכנית הזו היא הסנונית הראשונה של ההתחדשות הנרחבת המתוכננת בשכונת סלע. במהלך שלוש השנים האחרונות קידמה העיריה באמצעות מינהל הנדסה מסמכי מדיניות המתווים את התחדשות השכונה כולה.

במסגרת מסמכי המדיניות מתוכננים להתחדש כ-1,000 דירות קיימות, צפויים להיבנות מגדלי מגורים בעיקר לאורך כביש החוף לצד בניה נמוכה יותר של 10 קומות לפנים השכונה, מבני ציבור נרחבים, שטחי ציבור פתוחים בהיקפים משמעותיים ושבילי הליכה ושבילי אופניים בתוך השכונה.

במקביל להתחדשות השכונה מקדמת העיריה יחד עם משרד התחבורה את תוכנית מהיר לעיר הכוללת תשעה צירי העדפה לתחבורה ציבורית אפקטיבית. שני צירים צפויים לעבור בסמיכות לשכונה, אחד לאורך רחוב הרצל ואחד לאורך רחוב רזיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully