וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בת 26: סידני סוויני חונכת את ביתה החדש - אחוזה מטורפת בעשרות מיליונים

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 11:02

סידני סוויני, כוכבת אופוריה והלוטוס הלבן, חונכת את ביתה החדש והמרהיב מול הים בפלורידה, הכולל מטבח שף, אקווריום ענק ובריכה אינסופית בחצר. כמה זה עולה? נזכיר, רק לפני כשנתיים היא התלוננה בפומבי על קשיים כלכליים

סידני סוויני על השטיח האדום, דצמבר 2023/רויטרס

סידני סוויני, כוכבת הסדרות "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן", הנחשבת מבחינה מדעית כאישה הסקסית ביותר בעולם, חונכת את ביתה החדש והמרהיב באחד האזורים היוקרתיים ביותר בפלורידה, תמורת כ-13.5 מיליון דולר. בכך, סוויני בת ה-26 מצטרפת לשורה של אנשים מהעשירים בעולם שבחרו להשתקע בפלורידה בשנים האחרונות, ובהם: טום בריידי, ג'ף בזוס וסילבסטר סטאלון.

לפי הדיווח בניו יורק פוסט, TMZ סוויני כבר הספיקה לתפוס את הכוכבת יושבת על כוס קפה בחנות מקומית במדינת השמש, ואישרה שהיא כבר נחתה והתמקמה בבית החדש שלה.

"החיים יכולים להיות מפתיעים," היא כתבה באחד הפוסטים האחרונים שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כמו מתייחסת לתהיות שעלו ברשתות בעקבות ראיון שקיימה לפני כשנתיים במהלכו סיפרה כי היא מתמודדת עם קשיים כלכליים, "לפני כמה שנים הייתי בחובות והייתי צריכה לעבוד קשה כדי לשלם את החשבונות. היום אני חוגגת את הבית החדש שלי, ואני אסירת תודה על כל שלב במסע הזה".

האחוזה המרשימה של סידני סוויני בפלורידה. Realtor.com, אתר רשמי
האחוזה המרשימה של סידני סוויני בפלורידה/אתר רשמי, Realtor.com

האחוזה רחבת הידיים מתפרסת על שטח של כ-743 מ"ר וכוללת את כל מה שחלמתם עליו - ואולי אפילו יותר. המטבח המעוצב הוא מטבח שף, עם כל הציוד המתקדם ביותר שקיים בשוק נכון להיום, ואם זה לא מספיק - הבית מתהדר בחדר יין מרשים שיכול להכיל 520 בקבוקים, ובאקווריום ענק ומטורף בנפח של 330 ליטר.

החצר הפנימית כוללת בריכה אינסופית מרהיבה המשקיפה על נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס. נוסף על כך, האחוזה כוללת שישה חדרי שינה מרווחים ושמונה חדרי רחצה מפנקים, המבטיחים שכל אורח ירגיש בנוח. חדר המשחקים, הבר המעוצב בהתאמה אישית וחדר הכושר הביתי מבטיחים שלא יהיה רגע משעמם בבית זה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

"אני משקיעה בנדל"ן כי רק כך אוכל לחיות כמו שאני חולמת"

הרכישה המופלאה הזו תסמן את הנכס הרביעי של סוויני, שהחלה להשקיע בנדל"ן בשנת 2021, לדבריה, כדי להצליח להרוויח מספיק כדי לחיות את החיים שהיא חולמת עליהם. "היום, בעולם הסטרימרים, כבר לא משלמים לשחקנים כמו פעם. אם הייתי מתמקדת רק במשחק, לא הייתי יכולה להרשות לעצמי את החיים האלה. אני משקיעה בנדל"ן כי אני חייבת", סיפרה סוויני ל-Who What Wear הבריטי במרץ האחרון.

סידני סוויני עם הכלב שלה בפלורידה. Sydney Sweeney/Instagram, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סידני סוויני עם הכלב שלה בפלורידה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Sydney Sweeney/Instagram

רק בשנה שעברה היא שילמה סכום של 6.2 מיליון דולר עבור נכס להשקעה בבל-אייר. לפני כן, ב-2021, היא קנתה בית בסגנון טיודור ב-3 מיליון דולר בווסטווד. והייתה גם קנייה סנטימנטלית בשנת 2022 - סוויני רכשה מחדש את ביתה של סבתא רבא שלה, זה שמשפחתה נאלצה למכור לפני שנים. "לא מזמן שילמתי את המשכנתה של אמא שלי", סיפרה סוויני, שגדלה בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully