וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע שיקום: החברה הזו מציעה 100 אלף שקל הנחה לרכישת דירה בדרום

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 15:42

חברת י.ח דמרי משיקה את מבצע "דרום עכשיו": תעניק 100 אלף שקל הנחה לרכישת דירה פרויקטים שלה בדרום הארץ, בין היתר בערים: נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, קריית גת ובאר שבע | יגאל דמרי: "הממשלה הפקירה את הדרום"

הפרויקט של י.ח דמרי בעיר שדרות. רועי כהן,
הפרויקט של י.ח דמרי בעיר שדרות/רועי כהן

המגזר הפרטי הוא זה שיציל את הדרום? י.ח דמרי משיקה היום (א') את קמפיין "דרום עכשיו", במסגרתה תעניק סך של 100 אלף שקל לרכישת דירה בפרויקטים של החברה בדרום. בעקבות המלחמה והפגיעה שספג דרום הארץ, החליטה החברה לצאת בקמפיין, במסגרתו תיתן "מענק מקום" לכל רוכש שיבחר לקנות דירה, בפרויקטים שמקימה החברה באשקלון, באר שבע, קריית גת, אופקים, שדרות ונתיבות.

במבצע משתתפים פרויקטי החברה הבאים: דמרי YAMA אשקלון, דמרי פארק הנחל באר שבע, דמרי כרמי גת בקריית גת, דמרי אפיקי נחל באופקים, דמרי שער העיר שדרות ודמרי רמות יורם נתיבות. על פי התקנון, הרוכשים יוכלו לבחור לקבל את המענק בדרך של קיזוז ממחיר הדירה, אחרי הנחה המקובלת בפרויקט (כפל הנחות), או מענק בצורה של פירעון קרן משכנתא על הנכס שנרכש, אותו החברה תפרע ישירות מול הבנק, בדיוק כמו שהיה פעם במענקי המקום. החברה לא הגבילה את המענק לזוגות צעירים בלבד, ותיתן אותו לכלל הרוכשים באשר הם, לתקופה של 30 יום.

מנכ"ל ובעלי החברה, יגאל דמרי, הסביר את המבצע המיוחד: "אני רואה בשיקום הדרום, שספג מכה אנושה מאז השביעי באוקטובר, משימה לאומית, עם חשיבות מכרעת לחוסן הלאומי שלנו. מאחר והממשלה, בחוסר המעש שלה לא עושה כן, הגעתי להבנה שהפתרון טמון אצלנו, היזמים. לכן החלטנו בדמרי על מתן מענק על סך 100 אלף שקל, למי שיבחר לקנות דירה בפרויקטים הדרומיים שלנו, זו התרומה הקטנה שלי".

עוד אומר דמרי כי, "הממשלה, בחוסר המסוגלות שלה לקבל החלטות, הפקירה את שיקום הדרום. היכולת לשקם את האזור בידי היזמים. אנחנו לא צריכים לצאת במבצעים או לתת הטבות כדי למכור דירות. אנחנו מוכרים יפה מאוד בערי הדרום ועל כך העידו הדוחות הפיננסיים של החברה, שהסתכמו במכירות שיא באזור הזה. אני נותן את ההטבה הזו כי אני מאמין שזו אחריות שלי כאזרח המדינה, לעודד אנשים לבוא ולקנות פה דירה ולחזק את הפריפריה הדרומית".

"כחברה שהחלה פעילותה בדרום הארץ ומשרדיה ממוקמים עד היום בנתיבות, אנחנו מאמינים בדרום ובפוטנציאל הטמון בו. בענף הבנייה, לוקח שנים לתכנן, לבנות, לפתח ולייצר והדבר הכי חשוב הוא התוויה של דרך ברורה עם חזון, סבלנות ודבקות במטרה. הלוואי והממשלה תקבל החלטות ארוכות טווח ותייצר את הוודאות הזו, דווקא היום", מסכם דמרי.

י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי פועלת בישראל החל משנת 1989 ועוסקת בייזום, תכנון וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ וכן עוסקת בייזום, הקמה, ניהול והשכרה של פרויקטים לנדל"ן מניב.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully