וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לגירושים: ג'ניפר לופז ובן אפלק מוכרים את בית חלומותיהם

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 9:20

כששמועות על גירושים רצות בקצב מסחרר, נראה כי הזוג המפורסם מתכנן להיפרד גם מביתו המשותף שנרכש רק לפני כשנה בעבור כ-60 מיליון דולר. מדובר בבית מרשים ויוקרתי המהווה את התגשמות כל חלומותיהם, ותאמינו לנו שהם ממש אבל ממש מוגזמים

ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב. gettyimages, GettyImages
ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב/GettyImages, gettyimages

שנה לאחר שרכשו את בית חלומותיהם ובצל השמועות על גירושים מתקרבים, ג'ניפר לופז ובן אפלק מתכננים למכור את האחוזה היוקרתית שבלוס אנג'לס בעבור כ-60 מיליון דולר. מדובר באחד הנכסים המרשימים ביותר באזור - שמציע את כל מה שזוג צריך כדי לחיות באושר ועושר עד עצם היום הזה.

עם זאת, החיים של ג'ניפר ובן רחוקים מסוף שמח בסגנון של דיסני, כאשר שמועות על בעיות בזוגיות החלו לצוץ זמן קצר לאחר החתונה, ולפי דיווחים באתרי חדשות אמריקאיים - מכירת הבית מסמלת את סוף התקופה עבור הזוג הנוצץ. לזה, מתווספת הידיעה כי השניים כבר החלו בתהליכים משפטיים הקשורים לחלוקת הרכוש.

הבית מוצע למכירה באתר Zillow. zillow, אתר רשמי
הבית מוצע למכירה באתר Zillow/אתר רשמי, zillow

ועדיין, מעבר להיבט האישי, עם כל העצב שבפרידה, האחוזה היוקרתית והמעוצבת מהווה הזדמנות עבור רוכשים אמידים עם משפחה גדולה שאין להם זמן או רצון להתעסק בעיצוב ושיפוץ, שכן - כל מה שצריך זה לארוז ולהיכנס לבית שהוא התגלמות השלמות. נוסיף כי שוק הנדל"ן בלוס אנג'לס נמצא בשיאו בימים אלו, ובתים יוקרתיים כמו זה של לופז ואפלק נמכרים במהירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אז מה לעזאזל שווה 60 מיליון דולר?

האחוזה, ששטחה משתרע על פני כחמישה דונמים, כוללת בית מגורים מרכזי עם שבעה חדרי שינה ועשרה חדרי רחצה. הבית עוצב בקפידה רבה, תוך דגש על פרטים קטנים שמעניקים לו תחושת יוקרה ואלגנטיות. השילוב בין קירות הזכוכית הרחבים, רצפות השיש והעץ היוקרתי, מעניק לחלל תחושת מרחב ואור טבעי. כל חדר בבית תוכנן כדי לשלב פונקציונליות ונוחות עם אסתטיקה עילאית, מה שהופך את הבית למקום מגורים אידיאלי לכל צרכי המשפחה.

מעבר לחדרי השינה והרחצה, הבית מציע גם מספר אזורים מרווחים הכוללים סלון מפואר עם אח וחדר אוכל עם חלונות פנורמיים המשקיפים אל עיר המלאכים. המטבח המרכזי, עם כל המכשירים החדשניים, מהווה נקודת מפגש לכל המשפחה ומאפשר לארח בנוחות ובסטייל. חדרי העבודה והספרייה מציעים מרחב שקט ואינטימי לעבודה או לקריאה, בעוד שהמרתף יכול לשמש לאחסון יינות וכולל גם אזור בידור נוסף.

הבית כולל מגוון מתקנים יוקרתיים. בין היתר ניתן למצוא בריכת שחייה אולימפית, אולם כושר מאובזר במכשירים המתקדמים ביותר, ומגרש טניס פרטי. הבריכה האולימפית משמשת גם כמוקד חברתי, עם אזור ישיבה רחב ידיים המתאים לאירוח מסיבות ואירועים פרטיים. בנוסף, ישנו גם מטבח חוץ עם מתקני ברביקיו ומדשאות רחבות. נוסף על כך, הבית כולל גם בית קולנוע פרטי המציע חוויית צפייה מהשורה הראשונה עם כורסאות עור נוחות ומערכת סאונד מתקדמת. חדרי המשחקים לילדים מצוידים במגוון צעצועים ומשחקי וידאו, בעוד שהספא המפנק כולל חדרי סאונה וג'קוזי מרוהטים בטוב טעם. חדרי עיסוי פרטיים מציעים מקום להירגע ולהתפנק לאחר יום עמוס. כל אלה יוצרים סביבה מושלמת לחיים נוחים ומפנקים.

בית החלומות של ג'ניפר לופז ובן אפלק. backgrid, אתר רשמי
בית החלומות של ג'ניפר לופז ובן אפלק/אתר רשמי, backgrid

האחוזה מוקפת בגנים מעוצבים וירוקים, הכוללים עצים עתיקים, פרחים צבעוניים ומדשאות רחבות ידיים. השבילים המרוצפים באבן טבעית מובילים לפינות ישיבה קסומות. על פי השמועות, ג'ניפר לופז השקיעה רבות בעיצוב הגנים, שהפכו למקום מפלט אישי עבורה ועבור משפחתה. גנים אלו אינם רק יפים לעין, אלא גם מספקים סביבה שלווה ומרגיעה, המאפשרת להימלט מהלחץ היומיומי.

בין הפרחים הצבעוניים ניתן למצוא גם בריכות נוי קטנות עם דגים צבעוניים ומפלים קטנים שיוצרים צליל מרגיע של מים זורמים. פינות ישיבה רבות מפוזרות ברחבי הגן, כולל ספסלים מעוצבים וערסלים תלויים שמספקים מקום מושלם לקרוא ספר או פשוט ליהנות מהטבע. הגנים כוללים גם אזורי משחקים לילדים עם מתקנים בטיחותיים, כך שכל המשפחה יכולה ליהנות מהזמן הפנוי בטבע.

בית החלומות של ג'ניפר לופז ובן אפלק. 17Xonline.com/Juliano, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בית החלומות של ג'ניפר לופז ובן אפלק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, 17Xonline.com/Juliano

לסיכום, מה כבר יש לומר? כמו תמיד בהוליווד, העתיד לא ברור והזמן יגיד כיצד יתפתחו חייהם האישיים והמקצועיים של השניים. למרות שכרגע העתיד נראה מעורפל, המעריצים הרבים ברחבי העולם מקווים שהשניים ימצאו דרך להתגבר על הקשיים. ואם לא, אז מזל טוב לרוכש שיהנה מאחד הנכסים היוקרתיים בארצות הברית והסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully