וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולקים כבוד: שכונה חדשה בישראל תיקרא על שמו של דוד לוי ז"ל

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 12:24

לאור הקשר העמוק של דוד לוי שהלך לעולמו השבוע לעיר דימונה: החליטה העירייה לחלוק כבוד ולקרוא לשכונה החדשה שקמה בימים אלו על שמו | שכונת דוד לוי תכלול כ-10 אלף יחידות דיור לצד אזור תעשייה ותעסוקה, תחנת רכבת חדשה ועוד | בלעדי

דוד לוי. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
דוד לוי/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

החלטה מרגשת: עיריית דימונה הודיעה הבוקר (ה') כי שכונת הרותם החדשה שקמה בימים אלו בעיר תיקרא על שמו של דוד לוי ז"ל, אחד הפוליטיקאים הבולטים בישראל, שהלך השבוע לעולמו בגיל 86.

ראש העיר בני ביטון, שהוביל את ההחלטה, הסביר כי "לאור הקשר העמוק של דוד לוי ז"ל, ממנהגיה הייחודיים של מדינת ישראל, פורץ דרכם של מנהיגי הפריפריה, עם העיר דימונה, החלטנו לחלוק לו כבוד אחרון ולקרוא לשכונה החדשה והצעירה על שמו".

הכירו את שכונת דוד לוי

רובע רותם, שקיבל כאמור שם כבוד נוסף - שכונת דוד לוי, עתידה לכלול כ-10,000 דירות מגורים חדשות סה"כ, ולצידן איזור תעשייה ותעסוקה, תחנת רכבת חדשה, מרכז תחבורתי ועוד.

בנוסף, התכנית שיזמה רשות מקרקעי ישראל בשיתוף עיריית דימונה, מעניקה בשורה חסרת תקדים לזוגות הצעירים - כ-2,200 יחידות דיור "בנה ביתך" ישווקו ממש בקרוב בעיר ויאפשרו לראשונה למשפחות צעירות בפרט ומשפרי דיור בכלל לגור בצמוד קרקע במחירים שפויים. "זה ממש להקים את עומר, מיתר או להבים בתוך העיר דימונה", תיאר ביטון את המשמעות של המהלך עבור התושבים.

הדמיות תוכנית רובע רותם דימונה מזרח. עמוס ברנדייס - אדריכלות ותכנון עירוני ואזורי בע"מ,
הדמיות תוכנית רובע רותם דימונה מזרח/עמוס ברנדייס - אדריכלות ותכנון עירוני ואזורי בע"מ

התכנית כוללת גם כ-225 דונם בסמוך לכניסה החדשה לעיר דימונה, לטובת מוסדות חינוך וציבור עירוניים ומטרופוליניים, כגון מוסד אקדמי, מעונות לסטודנטים ומרכז רפואי. כמו כן, במרחק של 20 דקות מהעיר באר שבע, דימונה מאפשרת לתושביה הטבת מס משמעותית - זיכוי של 16%, עם תקרה של 206,400.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully